Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men får man välja så tar man även tusen ord.Har mycket att skriva om dagens tur. Men det bli bara en bild.Visa bilaga 681895
Stigar måste dom ta hänsyn till vid avverkning, och har de inte gjort det så kan man anmäla bolaget som avverkat. Ta kontakt med naturskyddsföreningen eller skydda skogen de brukar ha koll på hur man går tillvägaRagnarök äru nu kommen. Skogen avverkas och våra byggda stigar helt borta..Visa bilaga 682024
Ja vi ska kollat detta. Då marken är privatägd, och dom sagt till innan att att dom ville bevara så mycket som möjligt av stigarna , dom verkar då istället kört på alla stigar som fanns mer eller mindre...Stigar måste dom ta hänsyn till vid avverkning, och har de inte gjort det så kan man anmäla bolaget som avverkat. Ta kontakt med naturskyddsföreningen eller skydda skogen de brukar ha koll på hur man går tillväga
Jag kom precis hem efter en runda där jag mest harvat runt och muttrat över att ibland har man bara inte benen. Det var döda ben redan "före" dagens sväng, och bara måttligt kul.Totalt döda ben efter dagens sväng, men det är ju kul ändå.
Synd att vi inte fångade @PeeGee :s herrejösses-send på bild eller film, det var fasen hjärtat i halsgropen hela tiden för alla som såg det (och man trodde man skulle få agera ambulans) men vilken grej. Han tog först ett 1,5 m drop med dålig inrun, som ingen ville ta, länkade ihop det med den 6 m (kan ha varit mindre men kändes fasen så) höga branta rollern som ingen ville ta (i full fart dessutom), tog sen ett drop i full fart helt osett och med brant landning, blev väl 2 m fallhöjd, och gjorde det hela med stil och höll sig dessutom på hojen. Holy moly...Lek på nya favoritkullen. Synd att den ligger så långt bort.
Förbifart Sthlm nu tack!
Visa bilaga 682655
Måste vara nya hojen som är hemligheten ?Synd att vi inte fångade @PeeGee :s herrejösses-send på bild eller film, det var fasen hjärtat i halsgropen hela tiden för alla som såg det (och man trodde man skulle få agera ambulans) men vilken grej. Han tog först ett 1,5 m drop med dålig inrun, som ingen ville ta, länkade ihop det med den 6 m (kan ha varit mindre men kändes fasen så) höga branta rollern som ingen ville ta (i full fart dessutom), tog sen ett drop i full fart helt osett och med brant landning, blev väl 2 m fallhöjd, och gjorde det hela med stil och höll sig dessutom på hojen. Holy moly...
Ja, började dagen med att kolla på Hardline, och det där var ändå höjdpunkten av adrenalinpåslagSynd att vi inte fångade @PeeGee :s herrejösses-send på bild eller film, det var fasen hjärtat i halsgropen hela tiden för alla som såg det (och man trodde man skulle få agera ambulans) men vilken grej. Han tog först ett 1,5 m drop med dålig inrun, som ingen ville ta, länkade ihop det med den 6 m (kan ha varit mindre men kändes fasen så) höga branta rollern som ingen ville ta (i full fart dessutom), tog sen ett drop i full fart helt osett och med brant landning, blev väl 2 m fallhöjd, och gjorde det hela med stil och höll sig dessutom på hojen. Holy moly...
Vad är det här för vacker skapelse?Såå jävla gött att va tillbaka på singlespeed, goo Power hour runda idag. Visa bilaga 682656
Tackar, en niner sir 9 , ihop slängd av div liggandes delar.Vad är det här för vacker skapelse?
Ser fram emot en liknande bild i gap-hoppet här borta ?Friskvårdar lite i skogen.
Visa bilaga 683286
Ja men det måste man ju ta, gärna när man inte är själv och nån kan filma bättre ?
Rotade fram denna illustration för icke-locals:Ja men det måste man ju ta, gärna när man inte är själv och nån kan filma bättre ?
Aha den där! Tänkte på det lilla road gapet (som jag inte tror är samma) eller så blandar jag ihop. Är inte så bevandrad just där ännu ?
Går du längst upp på kullen som du tog fart nedför till hoppet på din bild, så ligger det gapet en liten bit ner längs med högersidan av kullen ?Aha den där! Tänkte på det lilla road gapet (som jag inte tror är samma) eller så blandar jag ihop. Är inte så bevandrad just där ännu ?
Det ser stort och läskigt ut på liten video.Rotade fram denna illustration för icke-locals:
Cred @edvin_m
Edit: som vanligt är det mkt större och läskigare än det ser ut på film. Varje gång jag cyklade förbi där fick jag kalla kårar bara av tanken.