Rassemouse
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Det är en bi-cycle ?Visa bilaga 690929
Vi fick sällskap på bmxbanan idag??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en bi-cycle ?Visa bilaga 690929
Vi fick sällskap på bmxbanan idag??
Du får ta några extravändor över de där kablarna.Vi är övervakade! Snart får vi se om cykelbanan blir bredare eller smalare. Eller inte alls...
Visa bilaga 691157
Just där brukar folk ju vara hejare på att kliva ut framför en, kanske blir så när Systembolaget lägger bredvid?Vi är övervakade! Snart får vi se om cykelbanan blir bredare eller smalare. Eller inte alls...
Visa bilaga 691157
Trassla ut lite kabel och lägg dem på bilarnas sida istället. Borde räcka.Vi är övervakade! Snart får vi se om cykelbanan blir bredare eller smalare. Eller inte alls...
Visa bilaga 691157
Trassla ut lite kabel och lägg dem på bilarnas sida istället. Borde räcka.
Endast taxibilar och spårvagnar/bussar som passerar där dessutom, om fotot är taget där jag tror det är (Avenyn/Vasagatan)Nej, kablarna brukar skilja mellan cyklar och bilar.
Spårvagnar mår nog inte kablarna bra av…?Endast taxibilar och spårvagnar/bussar som passerar där dessutom, om fotot är taget där jag tror det är (Avenyn/Vasagatan)
Du behöver minst 3"! =)Visa bilaga 691361
Räckte inte med feta däck och skärmar i den här skogen inte.
Jag tror du behöver extrautrusta cykeln med en motorsåg. ?Visa bilaga 691361
Räckte inte med feta däck och skärmar i den här skogen inte.
Mmmm förklarar allt. Bara 2,6 på.Du behöver minst 3"! =)
Tänkte tagit med handsåg ifall om att, men hade inte kommit långt med den.Jag tror du behöver extrautrusta cykeln med en motorsåg. ?
Man blir ju inte alls cykelsugen av det där :oMan blir ju inte ledsen av att ha den här stigen precis bakom huset, som start på nästan varje runda. Svagt utför större delen också...
Visa bilaga 691888