Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Imponerande att så många kör singelspeed på mtb.
Måste bara fråga, är det inte svårt? Saknar ni inte att kunna växla upp eller ner?
Single speed!
Single speed!
Jag behöver motion och cykelträning. Det kräver mer. Så jag kör ss på tomten och vid kort cykling. Annars har jag växlar. Sambo och barn körde lådcykel. Men prövaImponerande att så många kör singelspeed på mtb.
Måste bara fråga, är det inte svårt? Saknar ni inte att kunna växla upp eller ner?
Härlig morgon runda Visa bilaga 705464
Haha ja nästan så. Inte blivit riktigt nöjd med inställningen . Så byta o testa är enda vägen ??Nytt styre igen ?, känns som du har bytt vid varje bild ?
Glömde du att jag bytt hjul och satt dit växlar med ??Nytt styre igen ?, känns som du har bytt vid varje bild ?
Dom kanske ska röja lite sly på leden eller?Tjejkväll i Flottsbro, alltid lika kul ?!Visa bilaga 705651
?... bara min besatthet av solen, lederna är bakom kamerakvinnan...Dom kanske ska röja lite sly på leden eller?
Heter den Pipeline?
Glömde du att jag bytt hjul och satt dit växlar med ??
Lite drygt tre månader senare. Det tar sig ?På Norra Djurgården blev det en liten omväg idag. Annars trevligt med sida/medvind på pendlingen.
Visa bilaga 684348