Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom har mycket häftigare styren än du har.Bikers unitepasserade den lokala HD klubben Påväg till jobbet idag ?Visa bilaga 708304
oj, var är det?Dagens mtb runda Visa bilaga 708499
Läcker dina skinwall luft? Super race speed? Tycker mina gör det men kanske ger sigDagens mtb runda Visa bilaga 708499
Ekebolsgrottan i Dalslångedoj, var är det?
Nej inte mer än några andra slanglösa däck jag har. Får pumpa i lite 1 gång i veckan typLäcker dina skinwall luft? Super race speed? Tycker mina gör det men kanske ger sig
Ja, det är inte mycket mer än 1ggr per vecka kanske men mer än med de tyngre däcken jag hade innan.Nej inte mer än några andra slanglösa däck jag har. Får pumpa i lite 1 gång i veckan typ
Fan va nice det blev!Skulle egentligen åkt på cykelresa till götet men sitter istället hemma och svär åt den som gav mig denna hosta, medan jag tittar på bilder som de andra lägger upp.. ?
Men ibland kommer det bra saker ur de dåliga och nu har man-caven fått sig en total makeover (i och för sig ett redan påbörjat projekt men har nu mha ipren stått här i 2 dagar och jobbat non stop). Enda som saknas nu är ölkylen.
Visa bilaga 708735
Har tyvärr ingen bra före-bild men det såg fördjävligt ut. (Jag veeet, max en bild men det kan inte hjälpas)
Visa bilaga 708743
Edit:
Nu känns det mycket, mycket bättre.
Visa bilaga 708750
Men det var ju en riktig lyxspång, tre brädor bred, smala springor och nät! …eller den kanske var FÖR bra-? ?
Det är en bit upp till den från andra hållet, inget extremt på nåt sätt men för mkt för mig idag...Men det var ju en riktig lyxspång, tre brädor bred, smala springor och nät! …eller den kanske var FÖR bra-? ?
Just där ser det inte väldigt platt ut…men det kan ju vara i förhållande till min plattcykling ?Gav mig ut på en lång stigrunda på 4mil. Det var inte igår, har typ glömt hur man plattcyklar ?
Visa bilaga 709482
Dålig exempelbild haha! Lovar att resten var platt och uppförs ?Just där ser det inte väldigt platt ut…men det kan ju vara i förhållande till min plattcykling ?