Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

20240626_205822.jpg

Skulle egentligen åkt på cykelresa till götet men sitter istället hemma och svär åt den som gav mig denna hosta, medan jag tittar på bilder som de andra lägger upp.. ?

Men ibland kommer det bra saker ur de dåliga och nu har man-caven fått sig en total makeover (i och för sig ett redan påbörjat projekt men har nu mha ipren stått här i 2 dagar och jobbat non stop). Enda som saknas nu är ölkylen.
IMG_20240630_155746.jpg

Har tyvärr ingen bra före-bild men det såg fördjävligt ut. (Jag veeet, max en bild men det kan inte hjälpas)
1000013992.jpg

Edit:
Nu känns det mycket, mycket bättre.
1000013994.jpg

Senast ändrad:
Vilken väg bör man föredra? En kycklingväg till höger, eller en säker dödsväg till vänster?
Eller, som vid det andra tillfället: säker död till vänster, eller säker död till höger?

1719775173379.jpeg

-----------

Facit: rulla inte över 19-års gamla ruttna träfeature i regnet utan att först kontrollera att den feature åtminstone kan hålla din vikt utan att falla sönder:

1719775356318.jpeg

Senast ändrad:
Skulle egentligen åkt på cykelresa till götet men sitter istället hemma och svär åt den som gav mig denna hosta, medan jag tittar på bilder som de andra lägger upp.. ?

Men ibland kommer det bra saker ur de dåliga och nu har man-caven fått sig en total makeover (i och för sig ett redan påbörjat projekt men har nu mha ipren stått här i 2 dagar och jobbat non stop). Enda som saknas nu är ölkylen.
Visa bilaga 708735

Har tyvärr ingen bra före-bild men det såg fördjävligt ut. (Jag veeet, max en bild men det kan inte hjälpas)
Visa bilaga 708743

Edit:
Nu känns det mycket, mycket bättre.
Visa bilaga 708750
Fan va nice det blev!

Tillbaka
Topp