Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

1000020388.jpg

Berghällarna ner från Södersjön (Trastsjöskogen) i Åkersberga.

Jadå! Cyklade en jävligt rolig men svår rygg som jag knallat innan. Sen finns det verkligen ett virrvarr av stigar så det gäller bara att lägga ner tiden att utforska mer
Har för mig att man inte får cykla där, personligen gör det mig inget men det kan ju hända att man stöter på en gubbadjävul i skogen som påpekar det.

Hade sett fram emot fika under drygt 20km blåsig transport + 15km fin stig, och kom slutligen upp till utsiktspunkten. Då var det av någon anledning massor med irriterande flugor till fikat ?…MEN det kunde ju ha varit mycket värre, blåsten höll i alla fall myggen borta, utsikten var fin och solen sken! ☀️

IMG_3454.jpeg

Rastar "fultysken" första gången på ca 6 månader. Den har stått ren, servad och fin i ett varmt förråd, dvs det sämsta man kan göra med en cykel...

Maken på helvetesknak har jag aldrig hört. Tagit isär den i molekyler nu men det kvarstår. Enda kvar är vevlagret, såklart presshit så bara att knacka ur, köpa och pressa i nytt ?
IMG_20240828_160902.jpg

Rastar "fultysken" första gången på ca 6 månader. Den har stått ren, servad och fin i ett varmt förråd, dvs det sämsta man kan göra med en cykel...

Maken på helvetesknak har jag aldrig hört. Tagit isär den i molekyler nu men det kvarstår. Enda kvar är vevlagret, såklart presshit så bara att knacka ur, köpa och pressa i nytt ?
Visa bilaga 722400
Jag kände på mitt vevlager häromdagen och upptäckte att jag visste hade ett glapp på typ 5 mm. Men knakade gjorde det inte … ? Konstigt att det är så olika sånt där.

Var tydligen inte immun mot förskolesjukor trots alla år på barnakuten... Så vad passar bättre än teknikträning på platt när näsan rinner och halsen river? Idag stod kurvtagning på schemat (inte helt ovanligt) och det är bara att konstatera att det går att luta cykeln betydligt mer än vad man tror.
Screenshot_20240830_131449_Video Player.jpg

Tillbaka
Topp