Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det skylten precis innan rondellen med en propeller i? ?Visa bilaga 724809Råkade cykla på Sverigeleden men ingen större skada skedd.
Det kan det vaÄr det skylten precis innan rondellen med en propeller i? ?
Precis så du hann vara med på bild.Säsongens hjärnspöke besegrat! Så j-la nöjd ??Visa bilaga 724812
Tog testtur trots traumavärme, tillika termisk tabbe (tunnare tröja torde tillsett torrare torso).
Visa bilaga 724965
Snart köper han väl oakleys med!Det blev plötsligt svårt att placera dig i ett fack. Tills nu har jag placerat dig i Tweedkavaj och vintagecykel-facket, och så plötsligt tempobågar. Alltså TEMPOBÅGAR???
Mänskor som man inte kan placera i ett fack skrämmer mig.
Love it. Ständigt antikonform. ?Det blev plötsligt svårt att placera dig i ett fack. Tills nu har jag placerat dig i Tweedkavaj och vintagecykel-facket, och så plötsligt tempobågar. Alltså TEMPOBÅGAR???
Mänskor som man inte kan placera i ett fack skrämmer mig.
Ja det var riktigt kul att prova lite gbg trails. Ägb var grymt fint!
Kudos till dig om det var för egen maskin. Inte lika imponerad om det var med skidlift ?Visa bilaga 725511
Tio vändor till toppen av Väsjöbacken var vad jag hann med innan solen gjorde sorti. Lämpligt nog var det också ungefär vad kroppen orkade med.
Hade gärna önskat att liften gått även vardagskvällar ibland men så bra var det inte tyvärr...Kudos till dig om det var för egen maskin. Inte lika imponerad om det var med skidlift ?
Backträning är bra grejer för kroppen. ☺Hade gärna önskat att liften gått även vardagskvällar ibland men så bra var det inte tyvärr...
Backträning uppför är bra för benen.Backträning är bra grejer för kroppen. ☺
Och sinnet! ;)Backträning nedför är bra för hela kroppen.
Backträning uppför är bra för konditionen.Backträning uppför är bra för benen.
Backträning nedför är bra för hela kroppen.
Alla cyklisters stora problem, överkroppen är vältränad men konditionen saknas, eller hur var det nu?Backträning uppför är bra för konditionen.
Backträning nedför är inte lika bra för konditionen.
Om jag ville träna överkroppen kanske jag hellre skulle välja en annan sport, men det är ju upp till var och en att avgöra.Alla cyklisters stora problem, överkroppen är vältränad men konditionen saknas, eller hur var det nu?
Ser man till din cykel-lista så har du redan valt en annan sport. Alla nöjda misstänker jag ?Om jag ville träna överkroppen kanske jag hellre skulle välja en annan sport, men det är ju upp till var och en att avgöra.
Du tänker på att rulla utför ser jag. Jag har inga problem att komma upp i maxpuls när jag cyklar fort utför, nästan lättare att komma upp i hög puls nedför än uppför då man inte behöver pressa sig utan överlevnadsinstinkten löser det-gör jag inte ett stort hopp nu över denna sten dör jag så då hoppar man oavsett vad mjölksyran har för åsikt.Backträning uppför är bra för konditionen.
Backträning nedför är inte lika bra för konditionen.
Vad beige livet skulle vara om man bara cyklade för att träna.Om jag ville träna överkroppen kanske jag hellre skulle välja en annan sport, men det är ju upp till var och en att avgöra.
Om jag ville träna överkroppen kanske jag hellre skulle välja en annan sport, men det är ju upp till var och en att avgöra.
Vad beige livet skulle vara om man bara cyklade för att träna.
Har var Fiskartopet i övrigt? Många fallna träd? Inte kört där på några veckor inser jag...Jag får träningen "gratis" när jag är ute och cyklar genom fält och skog. Jag brukade bara få träning av ben och kondition, men sedan jag kör stig, och framförallt sedan jag kör helstel singlespeed som jag måste släng runt och uppför hinder, får jag också gratis överkroppsträning :)
För få inlägg med bilder här just nu, så jag slänger upp en bild från igår:
Visa bilaga 725573
Har var Fiskartopet i övrigt? Många fallna träd? Inte kört där på några veckor inser jag...
Det röda strecket föreställer staketet. Betyder att du SKA cykla där!Det lokala cykelhatet….Visa bilaga 725474