Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Jag lyckades tydligen förtränga vad min läkare sa igår gällande parkcykling.
En morfintablett till lunch så var man på banan igen!
Nåja ?
Lova att inte skvallra ?
IMG_8727.jpeg

Tog testtur trots traumavärme, tillika termisk tabbe (tunnare tröja torde tillsett torrare torso).

Visa bilaga 724965

Det blev plötsligt svårt att placera dig i ett fack. Tills nu har jag placerat dig i Tweedkavaj och vintagecykel-facket, och så plötsligt tempobågar. Alltså TEMPOBÅGAR???
Mänskor som man inte kan placera i ett fack skrämmer mig.

Det blev plötsligt svårt att placera dig i ett fack. Tills nu har jag placerat dig i Tweedkavaj och vintagecykel-facket, och så plötsligt tempobågar. Alltså TEMPOBÅGAR???
Snart köper han väl oakleys med!

Oups, blev visst 170K idag.
20K till distansrunda, det var inga där, 20K hem igen, tog favoritfikarundan på 110K istället men med racern idag, vägbygge på racervägen, tänkte först ta gravelvägen men asch, tar en omväg istället som blev 20K extra.
Fick ett hyfsat snitt fast mest i Z2, det tar sig (y)

Och på omvägen fanns ju en riktigt fin slingrande racerväg, har cyklat där för några år sedan, men hade glömt hur fin den är.

20240908_114406.JPG

Love it. Ständigt antikonform. ?

PS. Jag tycker egentligen likadant, väldigt jobbigt med människor och annat som inte låter sig kategoriseras. När jag var 15 år gammal satt jag bekymrad och slet med släktträd över rockmusikens utveckling. Band och artister som inte kunde genrebestämmas var ett helvete. ? DS.

Senast redigerad av en moderator:
Backträning uppför är bra för konditionen.
Backträning nedför är inte lika bra för konditionen.
Du tänker på att rulla utför ser jag. Jag har inga problem att komma upp i maxpuls när jag cyklar fort utför, nästan lättare att komma upp i hög puls nedför än uppför då man inte behöver pressa sig utan överlevnadsinstinkten löser det-gör jag inte ett stort hopp nu över denna sten dör jag så då hoppar man oavsett vad mjölksyran har för åsikt.

Om jag ville träna överkroppen kanske jag hellre skulle välja en annan sport, men det är ju upp till var och en att avgöra.
Vad beige livet skulle vara om man bara cyklade för att träna.

Jag får träningen "gratis" när jag är ute och cyklar genom fält och skog. Jag brukade bara få träning av ben och kondition, men sedan jag kör stig, och framförallt sedan jag kör helstel singlespeed som jag måste släng runt och uppför hinder, får jag också gratis överkroppsträning :)

För få inlägg med bilder här just nu, så jag slänger upp en bild från igår:

2024-09-11-12-51-44-439.jpg

Jag får träningen "gratis" när jag är ute och cyklar genom fält och skog. Jag brukade bara få träning av ben och kondition, men sedan jag kör stig, och framförallt sedan jag kör helstel singlespeed som jag måste släng runt och uppför hinder, får jag också gratis överkroppsträning :)

För få inlägg med bilder här just nu, så jag slänger upp en bild från igår:

Visa bilaga 725573
Har var Fiskartopet i övrigt? Många fallna träd? Inte kört där på några veckor inser jag...

Tillbaka
Topp