Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

en dö tall har ramlat och hängt sig över vår uppfart. hoppas den hänger kvar ett tag, för den va ju fin så.
P1017652.jpg

IMG_6391.jpeg

Lugn och försiktigt till Hällingsjö i dag. Svårt att hålla igen, men det ska ju vara bra att köra i zon två, säger de.

(Vilka är de där ”de” egentligen?)

Senast redigerad av en moderator:
Tydligen otroligt sövande att rulla grus bakom morsan och den stelaste och minst servade cykeln vi äger... (Ja, jag glömde att fälla handtaget på vagnen 😆.)Visa bilaga 735224
Sövande överhuvudtaget med cykling tycks det, så länge man slipper trampa. När mina ungar var små och satt i barnstolen på hojen var det lögn att få dem att hålla sig vakna. Fem minuter, sedan snarkades det där bak.

Oj, får jag föreslå en mycket längre tur nästa gång.
Ja man mår onekligen bättre på hojen ute i skogen.
Eller som i mitt fall helst någonstans uppe på berget med skidor under fötterna.
Jag säger som Strindberg: det är synd om människorna!

Jag kände mig ledsen på väg hem från skogen när jag såg mig omgiven av hus och ljus. Insåg att det är eftersom jag inte ville tillbaka till staden med all mänskliga bullshit ☹.
Välkommen ut på landet! I mina trakter går det fortfarande att få hus till humana priser, och skogar och stigar runt knuten

26 tummarnas heliga kultplats. Här samlas vi i natt framför vårt skyddshelgon den helige Gary från Oakland.
Vi sjunger hard tail sånger och kör ofjädrad DH utan skydd och hjälm i backen till vänster.
Sen blir det förbannelser över bakfjädring, stora hjul och modern geometri. Aftonen avslutas med en brasa av kolfiberramar som vi grillar korv på.
1730382885794.jpg

26 tummarnas heliga kultplats. Här samlas vi i natt framför vårt skyddshelgon den helige Gary från Oakland.
Vi sjunger hard tail sånger och kör ofjädrad DH utan skydd och hjälm i backen till vänster.
Sen blir det förbannelser över bakfjädring, stora hjul och modern geometri. Aftonen avslutas med en brasa av kolfiberramar som vi grillar korv på.
Visa bilaga 735871
Krokslätt va? Kul att de har spökat ut!

Tillbaka
Topp