bekväm grop hejdå
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
en dö tall har ramlat och hängt sig över vår uppfart. hoppas den hänger kvar ett tag, för den va ju fin så.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut att effektivt begränsa alltför breda styren.Visa bilaga 734220Fixade till en ny start idag på stigbygget jag håller på med. Så nu kommer totala längden hamna kring 1,1km och ca 130 utförshöjdmeter totalt.
Det är bilden som får det att se ut så. Testkörde med min cykel och det är rätt brett (knappt 800mm) och det var absolut inga problem. Men får se om jag kanske tar bort nått träd till på sikt.Ser ut att effektivt begränsa alltför breda styren.![]()
Halvlänk-kedja är ju fräckt annars.Sonens begagnade dirt behövde ett ny frihjul. 32/14 var en lite för tung växel, så vi valde 15t. Som förväntad var kedjestagen en mm för kort och med två länkar till hamnade axeln halv utanför dropouts. En fil löste det snabbt.
Visa bilaga 734288
Halvlänk-kedja är ju fräckt annars.
Kallar du cykeln för Nora?
Ba-dum-tsch.Kallar du cykeln för Nora?
Sövande överhuvudtaget med cykling tycks det, så länge man slipper trampa. När mina ungar var små och satt i barnstolen på hojen var det lögn att få dem att hålla sig vakna. Fem minuter, sedan snarkades det där bak.Tydligen otroligt sövande att rulla grus bakom morsan och den stelaste och minst servade cykeln vi äger... (Ja, jag glömde att fälla handtaget på vagnen.)Visa bilaga 735224
Jag kände mig ledsen på väg hem från skogen när jag såg mig omgiven av hus och ljus. Insåg att det är eftersom jag inte ville tillbaka till staden med all mänskliga bullshit ☹.Stressigt idag. Det var bra att komma ut i skogen.
Välkommen ut på landet! I mina trakter går det fortfarande att få hus till humana priser, och skogar och stigar runt knutenJag kände mig ledsen på väg hem från skogen när jag såg mig omgiven av hus och ljus. Insåg att det är eftersom jag inte ville tillbaka till staden med all mänskliga bullshit ☹.
Krokslätt va? Kul att de har spökat ut!26 tummarnas heliga kultplats. Här samlas vi i natt framför vårt skyddshelgon den helige Gary från Oakland.
Vi sjunger hard tail sånger och kör ofjädrad DH utan skydd och hjälm i backen till vänster.
Sen blir det förbannelser över bakfjädring, stora hjul och modern geometri. Aftonen avslutas med en brasa av kolfiberramar som vi grillar korv på.
Visa bilaga 735871
Snygg! Är också HT-sugenSatt och slö-scrollade Happys köp-o-sälj här om kvällen. Gissa om jag blev förvånad när det visade sig att jag behövde en ny HT.
Premiär i höstrusket idag!Visa bilaga 735876