n_andersson
Aktiv medlem
Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)
Mörkt på torsdagens efter veckans jobbtur.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Satt och slö-scrollade Happys köp-o-sälj här om kvällen. Gissa om jag blev förvånad när det visade sig att jag behövde en ny HT.
Premiär i höstrusket idag!Visa bilaga 735876
Alla behöver, minst, en styck hardtail.Satt och slö-scrollade Happys köp-o-sälj här om kvällen. Gissa om jag blev förvånad när det visade sig att jag behövde en ny HT.
Premiär i höstrusket idag!Visa bilaga 735876
Här är jag kl 2 på morgonen, djup i en gaffels returenhet, försöker byta ut så många gummiringar och övriga slitdelar som möjligt. Tillverkarens servicekit inkluderar en massa delar (alla gummiringar av olika diametrar till vänster på bilden) men få instruktioner vart varje ska gå.The dwarves delved too greedily and too deep
Vad är det där för gaffel? Mezzer?Här är jag kl 2 på morgonen, djup i en gaffels returenhet, försöker byta ut så många gummiringar och övriga slitdelar som möjligt. Tillverkarens servicekit inkluderar en massa delar (alla gummiringar av olika diametrar till vänster på bilden) men få instruktioner vart varje ska gå.
Så det gäller att hitta en skruv, skruva den loss, hitta en gummiring, byta den ut, och försöka inte förstöra någonting i processen. Och sedan upprepa övningen på kompressionsenhet och på luftfjädern.
Visa bilaga 736155
Jepp, Mezzer Expert.Vad är det där för gaffel? Mezzer?