Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Experimenterar med cockpit. Köpte ett Jones h-bar bend 710 här på happy. Känns spontant lite väl lågt men ska ge det lite tid. Är nog tristess som gått mig att byta styre för jag har inget att anmärka på det som satt monterat
Nope inte med de distanser jag har tillgång tillDu kan flytta distanser från ovan till under stammen.
Otroligt fina färger!På väg hem från eftermiddagens grus/skogstur Visa bilaga 738102
Vad kul! Hänger en del på Värmdö, det där måste vi ju testa. Vid Brunn typ eller?Ligger ute på Värmdö. Ett ställe som heter Ingarö. En liten bike park -ish som har byggts på över tid.
Exakt. Mitt emot lekparken i skogsdungen. Man kan ta skolans asfalterade P och sen följa en grusväg så kommer man direkt in.Vad kul! Hänger en del på Värmdö, det där måste vi ju testa. Vid Brunn typ eller?
Gapet såg ganska hårigt ut
Grymt - tack!Exakt. Mitt emot lekparken i skogsdungen. Man kan ta skolans asfalterade P och sen följa en grusväg så kommer man direkt in.
Det gäller att hoppa med precisionGapet såg ganska hårigt ut![]()
Var ramen besatt av en ond ande som du har exorcistat?Visa bilaga 738882
Nu ska den bort!
Någonstans så ställde sig nackhåren hos @LWB upp.Visa bilaga 738882
Nu ska den bort!