Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AW Harris, han är väl mest känd som den som gav oss fenomenet att tillsammans ta en pilsner efter jobbet?
Vår skoter tyvärr trasig just nu så blir mer slit…Här packas ocksåVisa bilaga 743347
Ajdå, får hoppas det inte kommer så stora mängder snö då innan ni får den i skick tillbaka.Vår skoter tyvärr trasig just nu så blir mer slit…![]()
Nu är den back in business å tur är är väl det då det kommit ett par decimeter nysnö idagAjdå, får hoppas det inte kommer så stora mängder snö då innan ni får den i skick tillbaka.
Du är härmed och för all framtid förvisad till elcykelforum!Kona Dew med elmotor: Kona Eew.
Jäkla grej för vardagstransportcyklingen det här med elcykel, varför har jag inte skaffat en tidigare?
Visa bilaga 743494
Dåligt med cykling, men 40dagar snusfri så blev det köpa en liten present till sig själv (då värst tiden är över nu). Visa bilaga 743512
Inne på sista 4 dosorna så jag passade på att beställa en titanram som jag aldrig ägt.Dåligt med cykling, men 40dagar snusfri så blev det köpa en liten present till sig själv (då värst tiden är över nu). Visa bilaga 743512