Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Åkte till grannkommunen, men glömde vattenflaskan hemma. Fick improvisera MER.
IMG_9363.webp

Bra flytt idag. Intressant att fortfarande ser progression efter sju år. Även om, och kanske precis för att, 11-årigen kör allt snabbare ifrån mig när det blir tekniskt.

Igår tänkte jag att lägga upp en bild på utförsloppet på Blåa nära Erstavik med texten "(en av de) roligaste utförslopp på helstel. Men hade glömt den här i Paradiset som är ännu roligare och vackrare.

2025-04-13-15-07-03-707.webp

Man behöver ju bensin också på vägen hem efter inköp på skogs bränsle tank station i Kalix bakgrund är inte något mitt är på trampa hemåt efter Björkfors vägen med fyra stycken 5 lite plast dunkar
Man slipper bilens skatt och försäkring.😇
1000000274.webp
motorsåg skall ha sitt där hemma plus annat.

Senast ändrad:
Man behöver ju bensin också på vägen hem efter inköp på skogs bränsle tank station i Kalix bakgrund är inte något mitt är på trampa hemåt efter Björkfors vägen med fyra stycken 5 lite plast dunkar
Man slipper bilens skatt och försäkring.😇Visa bilaga 763051motorsåg skall ha sitt där hemma plus annat.
Kul att se att det finns alla typer av cyklar i detta forum. Har själv cyklat massor på standardcykel i ur och skur. Både för transportcykling och hårdträning. Funkar bra till mycket.

Tillbaka
Topp