Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Hann med en runda med nya gaffeln på innan regnet kom.
IMG_20250702_191643217_HDR.webp

Enligt SMHI var det idag i Stockholm ”den blåsigaste julidagen i området på minst 25 år”. Jag har aldrig varit med om så många omkullblåsta träd. Den första bilden visar ett träd som blåste omkull när jag hade passerat med två meters marginal. Trädet föll åt andra hållet, bort från vägen. Det är en dålig bild med mycket vidvinkel, trädet var mycket närmare än det ser ut på bilden. Jag bedömde det som för riskabelt att ta en bättre bild.

Att det var riskabelt bekräftades av att flera träd hade blåst omkull och blockerade vägen där jag tidigare kunde cykla. Bland dem träden i bild två. Inget jag hade velat få över mig...

20250703_163559.webp
20250703_180632.webp

😛 Passade på och rullade ut denna fina sommarmorgon för en kort men snabb runda innan det aviserade regnvädret som det tydligen ska bli under flera dagar framöver från och med ikväll.

IMG_20250704_062230654_HDR.webp

Senast redigerad av en moderator:
Han kan ju inte ha sett så bra med papier mache över hela ansiktet :-D

Jag skulle gärna hade visat sin lyckliga ansiktet, men tycker att det inte är ok. Sonen ville har en autograf av precis Jackson Goldstone och sonen spottade honom i Santa Cruz tältet precis innan han skulle köra ut. Han frågade om jag skulle fråga men jag sade att han borde fråga själva. Senare spottade sonen Jackson på en annan linje än vad alla andra körde halvvägs galna banan i La Thuile.

Jag skulle gärna hade visat sin lyckliga ansiktet, men tycker att det inte är ok. Sonen ville har en autograf av precis Jackson Goldstone och sonen spottade honom i Santa Cruz tältet precis innan han skulle köra ut. Han frågade om jag skulle fråga men jag sade att han borde fråga själva. Senare spottade sonen Jackson på en annan linje än vad alla andra körde halvvägs galna banan i La Thuile.
Nä så klart :-) Skojade lite bara.
Vilken grej, vad kul för honom!

Tillbaka
Topp