Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där ser det ut som man kanske bör ha fräscha belägg…
Men det gick fint att cykla mot SO.Blåser fan gör det.
Visa bilaga 783246
Skönt att få den ur vägen så du inte råkar slå i den mot en sten eller så
Precis!Skönt att få den ur vägen så du inte råkar slå i den mot en sten eller så
Tyvärr har det blåst ner en massa skog över en del favoriter i Pila men ett fint åk hanns ändå med när vi kom ner.
Vi hittade ett rätt stort plockepinn i La Thuile idag, men det var bredvid och inte på stigen.Ja, (för) många trädfäll kring Pila (men noll i La Thuile). Kunde ikväll konstatera att det är ännu fler per km på hemmastigen. I Sverige är det dock enklare att köra rund trädfäll än i alperna.
Visa bilaga 783336
Vi körde nåt antagligen svart som inte fanns på våra kartor och skylten sa bara ” ! ”. Väldigt bra.
Vi började på C, sen vek vi av ner åt vänster. Såg aldrig något namn eller bokstav. Men sen körde vi J och så långt i sidled var det inte.Jag är nyfiken på var det är. I La Thuile körde vi två nya flowtrails som bara hade några hundrade meter byggt, sen var det dåligt stig eller äng. Det hade varit trevligt med en varning (skyltning är inte La Thuiles starkaste sida).
PS: antar att stigen in var Ponteilles, som nuförtiden är stängd, jag är också nyfiken på den
Vi började på C, sen vek vi av ner åt vänster. Såg aldrig något namn eller bokstav. Men sen körde vi J och så långt i sidled var det inte.
Ponteilles var där jag krossade växeln. Stod inget om att den var stängd?