Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilket rekord var du ute efter?
Alla :-DVilket rekord var du ute efter?
Det där såg ut som en extremt hal landning.Många cyklister i Hellas idag. Alla verkar har kommit ut från idet. Lite snö kvar här och där men alla roliga saker är körbara.
Visa bilaga 818736
Det där såg ut som en extremt hal landning.
Håller med din son, första delen är värst!Sonen testade först med både föt och framdäck. Ja, det var extremt hal. Han bestämde sig för att köra ändå.
EDIT: kan tillägga att han tycker att droppet innan, till höger på bilden, är mer utmanande.
Var du på Högen idag ?Sten mellan ram å piggyback. Lät som hela ramen gick av när den flög av!Visa bilaga 818851
Sten mellan ram å piggyback. Lät som hela ramen gick av när den flög av!Visa bilaga 818851
Sten mellan ram å piggyback. Lät som hela ramen gick av när den flög av!
Det är ett par hundra psi i den där så det borde poffat rätt bra kan man tänka.Vad är sönder då? Jag ser ingen skador. Gängorna i piggybacken?
Man kan ju se det från den ljusa sidan och tänka att din ram fick lite extra rostskydd i alla fallSten mellan ram å piggyback. Lät som hela ramen gick av när den flög av!Visa bilaga 818851
Inget bara fylla olja å sätta ihop när jag kom hem :)Vad är sönder då? Jag ser ingen skador. Gängorna i piggybacken?