Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den här äventyrsrullen går på SVT Play nu, väldigt bra. Bonus för att den är verklighetsbaserad.
![]()
Då kan du plocka fram glass onion när den är slut
Eller det är den du tittar på? Finns en som bara heter knives out och sen
Eller det är den du tittar på? Finns en som bara heter knives out och sen
Visa bilaga 689322
Jag har inte sett hela den första men jag tror tonen är lite annorlundaAh, vet att det gjorts en uppföljare. Ingen trodde den första skulle bli sån succé så dom fick bråttom sen att göra uppföljaren. Men är lite lätt skeptisk, uppföljare har en tendens att bli rätt tunna, manuset blir oftast bara nåt hopkrafsat för att mjölka lite mer pengar IMHO.
(Om det nu är en uppföljare)
Uppföljaren är en riktig besvikelse.Eller det är den du tittar på? Finns en som bara heter knives out och sen
Ah, vet att det gjorts en uppföljare. Ingen trodde den första skulle bli sån succé så dom fick bråttom sen att göra uppföljaren. Men är lite lätt skeptisk, uppföljare har en tendens att bli rätt tunna, manuset blir oftast bara nåt hopkrafsat för att mjölka lite mer pengar IMHO.
(Om det nu är en uppföljare)
Håller med, även om det finns sämre filmer.Uppföljaren är en riktig besvikelse.
Har läst boken så jag kan plotten. Men den är kanske sevärd ändå?Kanske inte en renodlad whodunnit men klart sevärd, Där Kräftorna Sjunger, Where the Crawdads Sing. Annorlunda, lågmäld men griper tag i en på något sätt.
Ingen aning om den är "känd", jag hade iaf inte hört talas om den innan jag råkade se den på Viaplay.
Hyr den, köp den, lägg pusslet!
Har läst boken så jag kan plotten. Men den är kanske sevärd ändå?
Har läst boken så jag kan plotten. Men den är kanske sevärd ändå?
Har faktiskt glömt denna. Skall ses!Hur gick det, har du sett filmen? Vad tyckte du isf?
Såg den nu igen, går på Viaplay. Lika bra denna gången :) Griper liksom tag i en. Men kanske inte lika bra om man har läst boken, andra förväntningar?
Coolt. Några kompisar var där och åkte skidor för ett par år sedan och sade att även byn i sig var en höjdare.Det här var lite ballt, handlar mest om själva guide-personen, men ändå, står högt på listan att åka dit och hojja
Äventyrsguiderna
Terrängcykling i British Columbia. François-Xavier Gagnon är guide inom terrängcykling. Han ger sig tillsammans med tre andra cyklister ut för att erövra Revelstoke, ett område i British Columbia uppskattat för sina stigar och kuperade terräng som utgör en utmaning även för de mest erfarna...kunskapskanalen.se
Den har några år på nacken, men ändå. Här kommer ett tips:
Visa bilaga 820697
Primal Fear, 9an 00:10
Det borde verkligen finnas en lag som förbjuder dåliga remakes. Rosa Pantern 2, nej det blir inte roligt bara för att man tramsar konstant framför kameran, bara tröttsamt och pinsamt. Steve Martin helt utan charm och komisk timing.
Jag ger den ett stort VARFÖR i betyg.
Svinkul ju![]()
Ja, det är ju en kvalitetsfilm i motsatsen till tvåan. Men tvåan har fortfarande ganska roliga infall.Har du sett originalet?
Nja, nu hoppas jag det var originalet med Peter Sellers I huvudrollen som menades..Ja, det är ju en kvalitetsfilm i motsatsen till tvåan. Men tvåan har fortfarande ganska roliga infall.
Nja, nu hoppas jag det var originalet med Peter Sellers I huvudrollen som menades..
Ja, det är jag som har oordning i panterlådan. Min åsikt var/är att originalet med Peter Sellers är en kvalitetsfilm, och att Steve Martin sedan gjorde några putslustiga insatser i sin variant. Att det fanns en uppföljare till den hade jag antingen glömt eller missat.Ja jag menade det, men tror @SIE menade just remaken Rosa Pantern, med urk Steve urk Martin.
För att reda ut alla begrepp, Rosa Pantern 2 som gick på 6an idag är en uppföljare till Rosa Pantern (från 2006) som är en remake. Lite slarvigt av mig kanske att benämna även 2an som en remake.
Om man säger att 1an då är en kvalitetsfilm jämfört med 2an så säger det absolut ingenting, att ha 2an som referens är som att säga att en bakelse är godare än en punchrulle från Delicato, allt är godare.
T.o.m. en valfri (original) Åsa-Nisse-film är en bättre referens, bättre eller sämre?