Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svnprssn sa:Det var ett märkligt takställ på bubblan,
Är det för att frakta cyklar?
jomper sa:AnteL, gjorde du fästet själv? Skulle vilja göra något liknande på en cykel och har god tillgång till mekanisk verkstad/svets men får aldrig riktigt tummen ur..
Lejon sa:Förberedde underben lite fiffigt för att slippa slask rinnande ner i skorna med hjälp av gladpack. Mycket funkis!
Snyggt som fan! Skulle inte kalla det för fulmek!Mycketvillhamer sa:Hemsnickrad stänka gjord av skärbräda från biltema á 19kr + fyra buntband.
AX3L sa:Dom där stänkorna gjorda i mapp eller skärbräda känns faktiskt ännu bättre än de riktiga eftersom plasten ofta är glattare (iaf enligt min erfarenhet) så smutsen rensas bättre.
Klavikel sa:Martin makes MM ghetto SS ??
Hovtång vs. Addix dobbarna 1-0
Den där är man ju lite nyfiken på. Har ett MM över och Rock Razor kan vara lite mesigt när det är lite blött/mjukt.Klavikel sa:Martin makes MM ghetto SS ??
Hovtång vs. Addix dobbarna 1-0
AX3L sa:Sparar du medvetet några rader eller är du bara inte färdig än?
Bring sa:Den där är man ju lite nyfiken på. Har ett MM över och Rock Razor kan vara lite mesigt när det är lite blött/mjukt.
Klavikel sa:AX3L sa:Sparar du medvetet några rader eller är du bara inte färdig än?
Nej då, bilden är från när jag precis hade börjat.
Jag tog alla i mitten och sparade kanterna.
Sajpade även dom jag klippte (tångade?) av.
Tog ett rakblad och gjorde två snitt på varje dobb.
Horisontellt för bästa drivgrepp.
När man kört länge. :)Klavikel sa:Sen när fan då blev shorty ett SS?
Octagon sa:När man kört länge. :)Klavikel sa:Sen när fan då blev shorty ett SS?
Det var väl riktigt fin-mek! Tidigt 90-tal rätt inn i köket :)Lejon sa:Kastrullockets handtag behövde bytas. Några gamla eloxerade spacers löste det! I och med att det är ihåligt och i alu blir det inte orimligt varmt (som den förra blev som var tillverkad i samma rostfria material som kastrullen).
AnteL sa:Behövde göra ett par spacers men dåligt med svarv hemma så skruvdragare och filar fick funka :)
katten sa:AnteL sa:Behövde göra ett par spacers men dåligt med svarv hemma så skruvdragare och filar fick funka :)
Att kunna använda en fil är väl fin-mek på riktigt ändå?
/A
Såhär ska jag modda alla mina kastruller. Svinfett ju!Lejon sa:Kastrullockets handtag behövde bytas. Några gamla eloxerade spacers löste det! I och med att det är ihåligt och i alu blir det inte orimligt varmt (som den förra blev som var tillverkad i samma rostfria material som kastrullen).