Dagens happy-reklam

BJS

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Screenshot_20220604-173042_Chrome.jpg
politisk propaganda på ett forum med nolltollerans för politisk disskution? Hmmm.. anmäl mitt inlägg för att vara politiskt....

Osmakligt

me.I.am

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Reklam för Photoshop eller?
Nej, har inte klickat så vet inte vad det är för företag. Tycker rent allmänt att det är ganska mycket liknande reklam nuförtin, några bilder på kuttersmycken blandat med andra produkter. Oavsett vad man tycker om det fenomenet så känns det inte som speciellt seriösa företag.

photoshop_lr.PNG

fhloston

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Ibland blir jag förvånad när seriösa siter accepterar nästan vad som helst i reklamväg på sina reklamplatser.
Jag uppskattar att happy åtminstone försöker hålla efter skiften.

Berk

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Reklam för Photoshop eller?
Nej, har inte klickat så vet inte vad det är för företag. Tycker rent allmänt att det är ganska mycket liknande reklam nuförtin, några bilder på kuttersmycken blandat med andra produkter. Oavsett vad man tycker om det fenomenet så känns det inte som speciellt seriösa företag.

Visa bilaga 559926

Reklam för turbo-lår? Kan man får såna utan doping?

Intressant kombination av olika grejer i den reklam ...

Berk

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
50 mille och lär ju inte kosta kaffepengar att hålla den flygande, men man ta brommie sista biten så blir man skönt eko ändå?

Antar att det blir lång brommie streckor då, så bra träning!

Har aldrig sett privat helikopter i Stockholm. I Nederländerna får man ingen tillstånd för att få landa en helikopter i stan. Gissar att der är samma i Sverige.

BJS

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Antar att det blir lång brommie streckor då, så bra träning!

Har aldrig sett privat helikopter i Stockholm. I Nederländerna får man ingen tillstånd för att få landa en helikopter i stan. Gissar att der är samma i Sverige.
Jag har inte pengarna, behovet, lusten eller möjligheten så har inte utforskat möjligheten.

Vet dock en mekaniker som flög flygplan till jobbet på Skavsta för 30 år sedan. Han hade gräsfält hemma och det gick tydligen göra lagligt. Kanske lättare om man jobbar på en liten flygplats.

Pfaff

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Jag lämnade det där med kyrka och tro bakom mig på min artonårsdag. Det är 53 år sedan. Har inte blivit övertygad om nåt annat sen dess.
Gift är jag också, sedan 44 år.
Var får dom allt ifrån?

07028F05-C5A3-41A5-B0FE-CDD47EA1250B.png

fhloston

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Jag lämnade det där med kyrka och tro bakom mig på min artonårsdag. Det är 53 år sedan. Har inte blivit övertygad om nåt annat sen dess.
Gift är jag också, sedan 44 år.
Var får dom allt ifrån?

Visa bilaga 566454

Jag är ändå imponerad över en app som är kristen.

Förr i tiden hade de fått nöja sig med en dejtingapp för kristna.

NickPick

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
Helvete vad dåligt happy har fungerat i typ en vecka på min iPhone 13. Är något med all reklam. Ska man behöva adblocka för att det ska fungera?

Luktapåblommorna

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
politisk propaganda på ett forum med nolltollerans för politisk disskution? Hmmm.. anmäl mitt inlägg för att vara politiskt....

Osmakligt
Ogillar också skarpt att politisk reklam tillåts. Men pengar snackar och pay to win är det nya, vilket smart sätt att runda moderatorerna! Jag ska börja köpa reklam på happy, vad kostar en sån ruta om jag bara vill ha den på denna happy?

Eveningstar

Aktiv medlem
Dagens happy-reklam
I det här fallet handlar det väl dessutom om någon form av bedrägeri, där någon 3:e part använder sig av Magdalenas varumärke, förmodat utan tillåtelse, för att få folk att klicka och troligen råka ut för något?

Köp & Sälj

Topp