Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle man fan behöva. Misstänker dock att den är o-Visa bilaga 500882
Ska vi göra ett gruppköp på denna fantastiska uppfinning som elbolagen försöker att stoppa?
Det skulle man fan behöva. Misstänker dock att den är o-
1. -duglig, och/eller
2. -laglig
Visa bilaga 500886
Tydligen finns 2 olika varianter. Har man tur kan man få denna portabla modellen av samma fantastiska uppfinning.
Ser lite ut som någon sorts railgun?Visa bilaga 500886
Tydligen finns 2 olika varianter. Har man tur kan man få denna portabla modellen av samma fantastiska uppfinning.
Ja jisses.....
Dessutom tar inte elmätare för privatkonsumenter betalt för reaktiv effekt.Om den reaktiva effekten är uppemot 90% i ett vanligt hushåll har man nog betydligt större problem än elräkningen…
Dessutom tar inte elmätare för privatkonsumenter betalt för reaktiv effekt.
Funkar den med dynamo?
Förstår inte riktigt syftet. Är det för att bli av med träsmak vid långa rando-cyklingar?
Jag tänker mig belöning/ straff, för låg medelsnittfart ZaPP osvFörstår inte riktigt syftet. Är det för att bli av med träsmak vid långa rando-cyklingar?
Det senaste från Aktuell förflyttningskunskap:
Visa bilaga 508287
Vad fan har empati att göra på Happyride?
Ingen redbull reklam utan bli sugen på Alvedon istället..Visa bilaga 508503
Oklart, dessa 28% borde kanske ta alvedon istället för att prata om sin smärta? Känns inte riktigt som att man behöver göra alvedon reklamFörstår jag riktigt att 28% procent rekommenderas tar Alvedon inte för att smärtan själva är jobbigt, men för att man känner sig svag om man pratar om det?
Bikester har rätt länge nu tyckt att jag behöver ny cykelstass, hur kopplar det till att jag faktiskt sökt på snabblås med insexa?
Visa bilaga 513232
(In)sex säljer?Bikester har rätt länge nu tyckt att jag behöver ny cykelstass, hur kopplar det till att jag faktiskt sökt på snabblås med insexa?
Visa bilaga 513232
Känns som bolagens nya taktik med riktade annonser. Lägger upp en produkt man sökt eller tittat på och bredvid en tjej i bikini. Får jättemärkliga annonser på FB med vandringsskor för herr och bredvid bikiniunderdel. Kanske funkar, vem vet...
För oss som alltid vandrar iförd bikini och fotriktiga vandringsskor känns det skönt att äntligen bli sedda.Känns som bolagens nya taktik med riktade annonser. Lägger upp en produkt man sökt eller tittat på och bredvid en tjej i bikini. Får jättemärkliga annonser på FB med vandringsskor för herr och bredvid bikiniunderdel. Kanske funkar, vem vet...