Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som jomper skriver. Spam knappen i pmet, eller klicka in på profilen och anmäl knappen.
Äntligen fick jag oxå ett suspekt pm! ?
Bra fråga. Ingen aning faktiskt :pVar är den knappen på telefonen? Letade men hittade inte.
Jag lyckades inte heller.Var är den knappen på telefonen? Letade men hittade inte.
Den är på samma ställe som på desktop. Ni klickar på profilnamnet först och då visas popupen och då behöver ni klicka ännu en gång på profilnamnet för att komma till profilsidan, där "Rapportera" länken finns.Var är den knappen på telefonen? Letade men hittade inte.
Är inte knappen ganska oskyldig?Som jomper skriver. Spam knappen i pmet, eller klicka in på profilen och anmäl knappen.
Jag har raderat användaren nu iallafall.
Det är kanske knappen som spammar?Är inte knappen ganska oskyldig?
Iofs inte Happy, men med tanke på regel 25 undrar man ju hur mycket den där hojen kostar??? ?
Du kanske har gått runt och sjungit på denna låt ovanligt många gånger den senaste tiden?Är det algoritmernas fel att jag sedan några veckor tillbaka får reklam från Willys i Lomma, trots att jag bor i Västmanland? Skåne har jag inte varit i på säkert 15 år och jag har svårt att se vad i mitt surfande som skulle antyda att jag tänker åka dit snart igen. Visa bilaga 524560
Nej, men jag överväger att börja genast. Jag kanske borde ta till mig mer av Lomma istället för att vara så fientlig.Du kanske har gått runt och sjungit på denna låt ovanligt många gånger den senaste tiden?
![]()
Philemon Arthur And The Dung – Blomman
-Oj oj oj, det är söndagmorgon och klockan är bara halv elva, nästan / -Tio över elva / -Ja ja, men halv elva gick jag upp. Hör du det du? Jag gick upp halv elva, du. Hör du det dugenius.com
Låter som rätt attityd.Nej, men jag överväger att börja genast. Jag kanske borde ta till mig mer av Lomma istället för att vara så fientlig.
Är det algoritmernas fel att jag sedan några veckor tillbaka får reklam från Willys i Lomma, trots att jag bor i Västmanland? Skåne har jag inte varit i på säkert 15 år och jag har svårt att se vad i mitt surfande som skulle antyda att jag tänker åka dit snart igen.
Beror väl lite på var din ip-adress "bor". Testa att vpna er någon annan stanns och se om reklamen följer med.Sedan jag har blockerat allt lagring av information på Google visar Google Maps alltid upp Uppsala när jag öppnar den. Gissar dock att det blir Uppsala för alla svenskor och ingen Lomma, men det är bara en gissning.
Beror väl lite på var din ip-adress "bor". Testa att vpna er någon annan stanns och se om reklamen följer med.
Är det algoritmernas fel att jag sedan några veckor tillbaka får reklam från Willys i Lomma, trots att jag bor i Västmanland? Skåne har jag inte varit i på säkert 15 år och jag har svårt att se vad i mitt surfande som skulle antyda att jag tänker åka dit snart igen. Visa bilaga 524560
I Fjälkinge har jag varit och handlat retromöbler på loppis. Har tyvärr alldeles för lite teakmöbelreklam på happy. ?Jag får reklam här från Eko hallen i Fjälkinge, det var fem år sedan jag flyttade därifrån (till Lomma). Det blir inte helt rätt alltid.
Jag testade von på mobilen och blev först förvirrad över tysk reklam i en podcast, sen insåg jag att vpn sa att jag satt i Frankfurt.Jag vet inte om det spelar en roll. Tror att Google förut använde IP adressen för att lokalisera mig. Men med nya reglar tror jag att dom inte längre använder den (pratar dator här, inte mobil).
Känner mig inte förföljd. ?
Nu har det varit så många sexanspelningar på den där padelträningsmojängen längre upp i tråden att jag genast läste ”Hur långt räcker 5 000 000 kr under penetreringen?”. ??
Jag förstår inte hur eller varför reklamen fungerar som den gör. Den kommer alltid efter att jag köpt något. Hur tänker dom tjäna pengar på mig när dom gör så.
Köper jag en bok på Bokus så kommer det reklam från Adlibris och många andra, men då behöver jag inga fler böcker.
Jag köpte elbil, vad kommer då. Elbilsreklam i drivor. Behöver inga fler.
Alla mina försäkringar är hos Trygg-Hansa, och nu vill dom att jag ska köpa mer försäkringar, som jag redan har.
Ska man behöva ha Adblock...?
Vaddå fungerar, det viktiga är ju att ett fåtal stora adtechbolag i monopolställning kan tjäna pengar?Jag förstår inte hur eller varför reklamen fungerar som den gör. Den kommer alltid efter att jag köpt något. Hur tänker dom tjäna pengar på mig när dom gör så.
Köper jag en bok på Bokus så kommer det reklam från Adlibris och många andra, men då behöver jag inga fler böcker.
Jag köpte elbil, vad kommer då. Elbilsreklam i drivor. Behöver inga fler.
Alla mina försäkringar är hos Trygg-Hansa, och nu vill dom att jag ska köpa mer försäkringar, som jag redan har.
Det där är ju Osthang-Henke. Bara snowboard.
Det där är ju Osthang-Henke. Bara snowboard.
Ge honom en flanellskjorta då och han byter spår.
Går kanske också att övertala honom med en kopp ljusrostat aeropress kaffe.
Den blir väl mysigt att ha på dig när du sitter och njuter av ditt värmeljus.
Nya gravel-korrekta?
Var har man ljuset? Flaskhållaren? Styret? Hjälmen?Den blir väl mysigt att ha på dig när du sitter och njuter av ditt värmeljus.
Visa bilaga 529055