D
Deleted member 54554
Guest
Dagens happy-reklam
Man undrar över algoritmerna. Sökte de på pump och slang och kände att ett cykelforum, ja det är nog en bra match, eller?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där har jag också fått några gånger.Man undrar över algoritmerna. Sökte de på pump och slang och kände att ett cykelforum, ja det är nog en bra match, eller?
Visa bilaga 607180
Vet inte riktigt. Har även fått på Afrikaan.Varför får du reklam på nederländska??
Kanske fler än jag som jobbar via NL VPN :) ?Varför får du reklam på nederländska??
I mitt fall är det en vanlig RDP som kopplar upp sig mot vår virtuella servermiljö som ligger i NL, där min arbetsgivare har huvudkontor. Så inte den typ av VPN du letar efter tyvärr.Ah, jag letar efter en bra VPN service som har nederländsk IP adress. Har du tips?
Mullvad.netAh, jag letar efter en bra VPN service som har nederländsk IP adress. Har du tips?
Fått samma. Algoritmerna har type-castat oss som snuskgubbar... :(Helt overkligt!
Jag har inget emot reklam i allmännhet men just sådana som laddar fel och flyttar allt riktigt innehåll stör mig vansinnigt.Om ni inte fixar den där skräpreklamen från Canyon så kommer jag att köra adblock deluxe. Det är en stor banner upptill som flyttar sig, och håller på så man klickar fel. Betalt per klick eller?
Fan, 1 kg per dag alltså.. det har jag nog inte lyckats med utan att vara magsjuk, om ens då.Frestande att prova för mig som söker stöd i trimma din vikt tråden med jämna mellanrum. Säkrast att toppa med lite vispgrädde så att man inte rasar för fort eller försvinner helt.
Visa bilaga 614510
Det är så det går när man kör annat än beige som tema! ;)Nu har det gått för långt. Nog för att jag är handikappad för tillfället och går med kryckor. Men Elcykel ?
Visa bilaga 652937