Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
JLarsson sa:
ipv6 sa:
AxelSthlm sa:
ipv6 sa:
Eventuellt gick jag förbi Bigmollo för en stund sen strax utanför mall of scandinavia. Knepigt det där med att känna igen civilklätt folk :)

Drack han vin, om inte var det någon annan.

Nej, men han kanske var på väg att göra det?

Sannolikheten för det -> 1

Lika stor sannolikhet som för att jag ska göra det ikväll, då :)

Dagens Happy-spotting
Träffade och cyklade med en tjomme i Hellas igår, som hade en gul Bird Aeris. Kan väl inte finnas så många såna och han kanske håller till här? Tror han hette Johan, men är osäker.

Dagens Happy-spotting
Happyits cykel spottad på jobbet.
Och en Kaffenback dessutom, så min bruna fick lite sällskap. :-)

IMG_20160708_160543035.jpg

Senast ändrad:
Dagens Happy-spotting
Såg en kille på en tillsynes splitt ny nukeproof Mega av årets modell utanför ABB i Ludvika strax innan 1700. Är det en happyit jag har skådat?

Senast ändrad:
Dagens Happy-spotting
Just det, inte idag men spottade Bengt Sandborgh, självaste randonneurlegenden, glidande runt Arsenalgatan i fin Randonneur Stockholm utklädsel igår på hempendlingen. Hej Bengt :-)

Dagens Happy-spotting
Jag undrar fortfarande om det inte var geologen jag låg bakom på väg ut utmed Björlanda vägen förra veckan...
Jag på blå ss på behörigt avstånd men hejade vid rödljus.
Det får jag väl aldrig veta

Dagens Happy-spotting
Raggamuffin sa:
Blå bullit
Rapha från topp till tå
En för inför vädret obesvärad min.

Var det NLC som susade förbi i Genarp strax efter ett-tiden? :)

Svar ja!

EDIT: Fast i ärlighetens namn var det bara tröja, underställ och väst som var Rapha - resten Newline, Endura, VOID mish-mash

Senast ändrad:
Dagens Happy-spotting
Grattis Kristin!

Och Harri som lyckades med inlägg 4444. Vilket inte skulle gått hem i Hong Kong, då 4 är lite av ett oturstal där... det var därför Alfa Romeo 164 fick heta 168 i HK.

Dagens Happy-spotting
42Hz sa:
Räknas ett foto? ;)
(Grattis by the way!)

+1 på grattis.
Men samtidigt är det lite skrämmande att läsa t.ex. "Underhåll på infrastruktur är viktigt och något alltfler länder globalt börjar få upp ögonen för", och att man skall använda data för att planera budgeten bättre. No shit!
Absolut inget ont om Kristin, eller utbildningen, men att den här kunskapen inte redan finns, och används, sedan typ 50 år tillbaka är ganska ledsamt, för att inte säga chockerande. Hur tänker dom nu då? Sedan att underhållet inte sköts p.g.a. besparingar är en annan sak.

Dagens Happy-spotting
AxelSthlm måste ha ett förflutet på K1. Den lilla diskreta hälsningen på 30 meters håll skrämde nästan livet ur tiggartanten utanför Ica Bromma.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp