Dagens Happy-spotting

Dagens Happy-spotting
Kanske inte i närheten av dagens men var nog @josofin jag skådade för ca 2 veckor sen i Lofsdalen.
Säger som jonte987, räknas nog knappt ?. Men jag var där i mitten av v 31, så kan teoretiskt stämma. Körde lite på halvfart pga semi-läkt nyckelben. Men kul att få cykla lite iaf! Vad kör du för cykel? (Brukar komma ihåg cyklarna jag ser mer än cyklisten ?).

Dagens Happy-spotting
Säger som jonte987, räknas nog knappt ?. Men jag var där i mitten av v 31, så kan teoretiskt stämma. Körde lite på halvfart pga semi-läkt nyckelben. Men kul att få cykla lite iaf! Vad kör du för cykel? (Brukar komma ihåg cyklarna jag ser mer än cyklisten ?).
Har nog en av de cyklar som är svårast att missa, en rosa gris :)

Dagens Happy-spotting
Undrar om jag inte hade den stora äran att få spotta självaste @kitzblitz på Gamla Nynäsvägen mellan Trångsund och Länna vid 15-tiden.
Inte osannolikt han brukar fara fram där.
Själv hade jag äran att stöta på evo nyss. Det var ett tag sen. Han hade cykeldress på sig, surprise, jag som trodde han gått över till löpning. Vi ska på AW vilket år som helst ;)

Dagens Happy-spotting
20220407_153644.jpg

@AlfaAlfa

Dagens Happy-spotting
Magic Mary är tyvärr fel / inte jag, men semislick (mer slick än semi) stämmer bra!

Hade ingen detailbild på spåret för att jämföra. Spåret hade tre dobberna på rad varje fjärde grupp och Magic Mary är en av de få däck som har din. Din bild ovan har det också, så det måste har varit du. Vilken däck är det?

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp