dagens kukforlangare fran vilda vastern

lagombra

Ny medlem
whoopheee!

annu en dag i oknen har gatt och det ar for fa kvar. vadret ar stralande och akningen likasa,

halsar erbe och lagombra

amasa1.jpg

amasa2.jpg

Så soft.. Själv blev jag prejjad ut i en snödriva av en taxi idag. Jag vet att ni längtar lite efter snön. ;)

Är det penisförlängaren som syns till vänster i övre bilden? ;-)

Ni ser ut att ha det småtrevligt, men är det inte för varmt för långärmat?!?

Senast redigerad av en moderator:
Bilderna är tagna i hellas, det är därför de kör långärmat, men med dagens datorer är det inte så svårt att klippa in dem med lite fräsig bakrund;)

Nu börjar även jag längta efter snöfritt. Min bil är helt insnöad, Det är en halvmeter blask ute utom bilvägarna där det är omväxlande sandig/saltigt omväxlande med is med tjocka kanter. 5 plusgrader. Nu är det inte roligt..Jag har ingen lust att cykla i detta. Det ser mycket roligare ut på bilderna.

hagdahl Skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det inte en vit Heckler med Maverick-gaffel som
> syns flyga fram på bilderna?

Var du tvungen att påminna mig?

Ja, det är en Maverick kamrat lagombra har satt på sin vita Heckler: http://happymtb.org/forum/read.php?1,101956

Som om inte deras Moabvistelse vore anledning till avundsjuka nog :)

Fast i ärlighetens namn är jag mest glad för deras skull, faktiskt. Om några år ska jag också cykla där :)

hagdahl: Tyckte också det såg ut så. Fan vad jag längtar till att få ihop min cykel, iofs hade det inte varit fel att använda den i det miljöerna heller :).

Senaste turen på min Heckler utan Maverickgaffel var i toksnöstorm och motvind för att hämta bilen på verkstaden. Servicen visade sig gå på 5300:- istället för 1700:- som det var tänkt från början. Tänk vad många Maverickgafflar man kunde köpt om man inte hade haft bil...

/Per

Ja, det skulle man kunna säga om nästan alla problem på detta forum (självklart bortsett från mina nav-problem)!

/Per

>50°F är bara 10°C. Dessutom står det "snow shower" på flera av nattprognoserna: [www.moab-utah.com]

>Detaljer erbe & lagombra undlåter att berätta ;)

jaa, vi ar ljuger och undanhaller detaljer... inatt maste det ha kommit nederbord, for det var lite blott pa marken imorse, sa vi far val ta en extra espresso och lata det torka lite innan vi tar bilen till bartlett wash, i det stralande solskenet...

lagombra Skrev:
> >50°F är bara 10°C. Dessutom står det "snow
> shower" på flera av nattprognoserna:
>
> >Detaljer erbe & lagombra undlåter att
> berätta ;)
>
> jaa, vi ar ljuger och undanhaller detaljer...
> inatt maste det ha kommit nederbord, for det var
> lite blott pa marken imorse, sa vi far val ta en
> extra espresso och lata det torka lite innan vi
> tar bilen till bartlett wash, i det stralande
> solskenet...
>

Ähhh, säg som det är istället. ni har slut på bakrundsbilder. så nu surfar ni frenetiskt i internets alla hörn för att hitta nya:)

Fan grabben!!, du får ju komma hem snart så att vi kan hojja lite:) vi kö imorgon, men det hinner väll du knappast till:P

fan jag vill också köra imorgon ... nä jag ska istället serva motionscyklar på jobbet mmmmm mycket roligare ...

Simon Skrev:
> jodå det är faktiskt jävligt kul att jobba i
> verkstad men det går inte att jmf med att hoja ju!
>
> ::: work and no play is no good at all :::

Det är bra att kuna meka om man cyklar med vettu. Något som jag inte är lika bra på tyvärr..

/Max

Tillbaka
Topp