Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Snackar vi långfärdscykling eller ett lopp?
emilh sa:Det var blött och fullkomligt EPISKT®.
Körde då på Conti CX Speed vilket funkade ypperligt. Det roligaste var när allas bromsklossar tog slut, oavsett skiv- eller fälgbromsar.
Kör självklart i år igen!
emilh sa:Det var blött och fullkomligt EPISKT®.
Körde då på Conti CX Speed vilket funkade ypperligt. Det roligaste var när allas bromsklossar tog slut, oavsett skiv- eller fälgbromsar.
Kör självklart i år igen!
emilh sa:
Det närmar sig och beslutsångesten över cykelval är total.....xyklisten sa:Planerar att köra på min Canyon Endurace, just nu med Challenge Paris-Roubaix däck. Ska se om det inte får plats ett par Strada Bianca på 30mm.
AndreasVH sa:Conti Cyclocross Speed 35 mm borde ju vara ett bra val? Hoppas det i alla fall...
Det blir racern, med 25mm Schwalbe pro one på hopplöst tunga hjul med smala fälgar ;). Tyvärr inte tubeless då de nya hjulen verkar komma imorgon(oerhört dålig tajming där...)xyklisten sa:Det närmar sig och beslutsångesten över cykelval är total.....xyklisten sa:Planerar att köra på min Canyon Endurace, just nu med Challenge Paris-Roubaix däck. Ska se om det inte får plats ett par Strada Bianca på 30mm.
xyklisten sa:Planerar att köra på min Canyon Endurace, just nu med Challenge Paris-Roubaix däck. Ska se om det inte får plats ett par Strada Bianca på 30mm.
TCyklar sa:Körde med strade bianca 30 mm. Gick fint och utan punktering.
swmg sa:De får alltså plats på en Canyon Endurace med fälgbromsar? (vilka fälgar var det?)
TCyklar sa:Körde med strade bianca 30 mm. Gick fint och utan punktering.