dämpar service, gila tnl rst
Har en framdämpare på min rel, billiga mtb hardtail cykel av märket gila tnl rst.
Dämparen är seg att slå tillbaks, den slår knappt tillbaks så jag har plockat isär den och antar att man ska fylla på olja, hur vet man hur mycket man ska ha? Eller är det nått annat jag ska göra för att dämparen ska bli ok, köpte cykeln förra sommaren?
Dämparen är seg att slå tillbaks, den slår knappt tillbaks så jag har plockat isär den och antar att man ska fylla på olja, hur vet man hur mycket man ska ha? Eller är det nått annat jag ska göra för att dämparen ska bli ok, köpte cykeln förra sommaren?
