dämpar service, gila tnl rst

nursiful

Ny medlem
dämpar service, gila tnl rst
Har en framdämpare på min rel, billiga mtb hardtail cykel av märket gila tnl rst.
Dämparen är seg att slå tillbaks, den slår knappt tillbaks så jag har plockat isär den och antar att man ska fylla på olja, hur vet man hur mycket man ska ha? Eller är det nått annat jag ska göra för att dämparen ska bli ok, köpte cykeln förra sommaren?
 
dämpar service, gila tnl rst
Va e det fö någon dämpare? Jag har 30ml i varje ben men den har 140 slag, googla dämparen och dämparens namn + service så borde det dyka upp något, lycka till.
 
Tillbaka
Topp