Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:Racemaiden 2016 - 1 April
Ja jag har inte fått arslet ur vagnen och invigt racern för säsongen ännu, men idag så!! Pimpade med ny ringklocka igår (en distansringsklocka!) samt att jag rensat styret lite! Såhär clean har den aldrig varit! Oj vad glad den blev idag :)
jo, de gula Conti-ventilhattarna var fula som stryk, men nu går det ju faktiskt att använda :)Jimel sa:Stiliga detaljer :)
stooofe sa:Då blev det efter mycket testande och letande ny leksak. Crescent Tera Ultegra =) Känns riktigt bra och är riktigt nöjd med köpet. Nu ska det bara på Spd-pedaler, cykeldator och sadelväska.
blå Crescent Oden från c:a 87, om det som stod i beskrivningen stämmer ;)Lonaly sa:Ett år senare...men det där är tamejfan den snyggaste mtb jag skådat! Vad för modell?
Sambal Oelek sa:aha :) ja det var inte meningen att låta dryg men kunde inte låta bli :)
nu verkar svara-funktionen inte funka för mig heller!?
just det! :)marr sa:Sambal Oelek sa:aha :) ja det var inte meningen att låta dryg men kunde inte låta bli :)
Svara? Man använder väll citera?
Sambal Oelek sa:just det! :)marr sa:Sambal Oelek sa:aha :) ja det var inte meningen att låta dryg men kunde inte låta bli :)
Svara? Man använder väll citera?
Sambal Oelek sa:Grym. Skulle man ju köpa för att ha som bra byggprojekt
TS975 sa:Min Crescent Marathon ombyggd till pendlarcykel. Den har fått en 12-28 kassett med täta fina växlar (original 11-36). Funkar fint med std XT bakväxel. Fram sitter det numera en Narrow Wide 38T singelklinga (original 38/24). Styre 620 mm istället för 700 mm, med ett par ergonomiska handtag. Fälgarna är utbytta till Deore XT (original var kassa!). Den har dessutom fått en ringklocka och reflextejp.
TS975 sa:Min Crescent Marathon ombyggd till pendlarcykel. Den har fått en 12-28 kassett med täta fina växlar (original 11-36). Funkar fint med std XT bakväxel. Fram sitter det numera en Narrow Wide 38T singelklinga (original 38/24). Styre 620 mm istället för 700 mm, med ett par ergonomiska handtag. Fälgarna är utbytta till Deore XT (original var kassa!). Den har dessutom fått en ringklocka och reflextejp.
Tack. Ja du förstår varför det inte gick att motstå den :)storfiskarn sa:Snyggaste Crescent ja sett på bra länge.