Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Promenadhjulen är bra då de ej tar plats när man har den efter en cykel men vill kunna gå med vagnen när man kommer fram, typ in till centrum osv. Skulle också kört dubbelvagnen direkt efter att ha haft båda. Dock är den mycket bredare så inte helt smidig i affärer och liknande (Ica maxi går fint men byns tempo har för smala gångar)Jag upprepar mitt mantra om att promenadhjulen är kass annat än för jättekorta promenader eller möjligen inne i affärer och sånt när det är trångt. Löphjulet är bättre annars, rullar lättare och bättre och har egentingen inga anda nackdelar än att vagnen blir längre.
Borde ta tag i att sälja vår Thule Chariot CX2.. har både cykel- löp- och skidkit till den. Du får väl hålla utkik på köp och sälj :)
WOW! Exakt så som under deras ambassadors är drömmen!Kolla på Roberts Axle Project, som gör Thules axlar.
Såg det, känns som en dålig punkt att satsa på en billig (och eventuellt sämre?) kopia bara.Finns billiga "kopior" att köpa på Amazon.se. (Men om nån har nån över så är det ju ännu billigare troligtvis. :-)
Låter som att du har en över.. ??Ibland har man kunnat köpa dem billigt på XXL. Har köpt på mig så vi har 3-4 st.
Förvisso sant, men jag chansar på att jag antingen märker när/att vagnen lossnar eller att ingen märker att vagnen och barnet är borta.Såg det, känns som en dålig punkt att satsa på en billig (och eventuellt sämre?) kopia bara.
Blir så dålig stämning med frugan om man kommer hem utan vagn och barn ?
Tack så mycket! Det här gjorde dagen!
Dyr. Samt fått dåliga betyg på utvalda ställen.Vad är anledningen att inte använda thules egna?
Vad har ni för tips beträffande regnskydd vid förvaring utomhus? Behöver ett alternativ till Thule egna när vagnen ska stå utanför förskolan.
Har en Thule Chariot Cross (nånting).
Intresserad! :DVi körde Thules skydd. Fungerade oklanderligt.
Edit: Bör nog kränga det om jag hittar det efter flytten. ?
Sitter i samma sits och såg på dina bilder att jag har samma bakaxel som du. Lyckades du hitta vilken av Thules adaptrarna som passade? :)Jag skulle gärna vilja ha på ett Thule-fäste på en MB31 MTB. Mailade Allebike och fick svaret att min axel är en sånhär: https://www.allebike-sports.com/svP...julaxlar/Hjulaxel_Bak_MB31_MTB_JR?id=H5585000 men hittar inte någon liknande hos Thule. Just att den är konisk verkar inte vara helt standard?
Vet någon om det går?
Började att fråga i MB31-tråden men blev tipsad att testa här också.
Tack på förhand!
Update: Förlåt! Jag rev ut axeln när jag kom hem och det ser ut som en helt vanlig axel. Dessutom står det på den vilken storlek det är.
Genomskinlig Gorillatejp?Har en limegrön Thule Chariot Cab som fått några mindre skador i tyget. Thule meddelar helt kort att några reparationslappar inte finns att få (eller köpa), de jobbar inte så. Tänker att tyget egentligen inte är superkritiskt så länge det är hyfsat liknande ljushet/kulör, limmar man lapp inifrån så syns ju inte mycket av lappen genom skadan. Har någon av er lagat framgångsrikt med annan textil och i så fall vilket klister?
Väldigt tråkigt och märkligt svar :(Har en limegrön Thule Chariot Cab som fått några mindre skador i tyget. Thule meddelar helt kort att några reparationslappar inte finns att få (eller köpa), de jobbar inte så. Tänker att tyget egentligen inte är superkritiskt så länge det är hyfsat liknande ljushet/kulör, limmar man lapp inifrån så syns ju inte mycket av lappen genom skadan. Har någon av er lagat framgångsrikt med annan textil och i så fall vilket klister?
Skulle jag använda om jag inte hade något annat, men vill hellre gå mot textillapp och textillim.Genomskinlig Gorillatejp?
Samma här, deras vagnar är ju ändå bland de dyraste på marknaden. Deras svar var att tyget beställs till fabriken per tillverkningsbatch och i övrigt inte går att få tag på.Väldigt tråkigt och märkligt svar :(
Hade förväntat mig bättre från Thule faktiskt.
Dom vill sälja grejer. Thats it!Väldigt tråkigt och märkligt svar :(
Hade förväntat mig bättre från Thule faktiskt.
Dom vill sälja grejer. Thats it!
Har testat genomskinlig gorillatejp. Fungerade ungefär ett år.Skulle jag använda om jag inte hade något annat, men vill hellre gå mot textillapp och textillim.
Samma här, deras vagnar är ju ändå bland de dyraste på marknaden. Deras svar var att tyget beställs till fabriken per tillverkningsbatch och i övrigt inte går att få tag på.
Jag kan bara uppfatta det som att man tagit ett affärsbeslut att inte tillhandahålla lagningslappar utan istället sälja hela textilpaketet som reservdel. Litet trist imho eftersom just en lagningslapp rimligen är bland det enklaste och billigaste man kan hantera som reservdel.
Spinnakertejp är den gyllene medelvägen här.Har testat genomskinlig gorillatejp. Fungerade ungefär ett år.
Funderar på att köpa en bit segelduk och se om det fungerar i symaskinen… kan vara för tjockt.