Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Ute vid axelleden kan man se en brottet. Kanske
> svårt på en komprimerad jpg dock.
>
Oj, hur kunde jag missa det, konstigt att det gick av så långt ut
Aj som fan Jonas. Kanske tur i oturen ändå det kunde såklart ha gått ännu värre.... så för att se det postivt så brukar sådant läka rätt så bra även om det tar en djävla tid.
Krya på dig och hoppas du får en kort och smidig konvalescens!!
Hoppas verkligen att det läker fort. Utan hjälmen hade du sluppit boka om planet hem. :/ Helt sjukt. En duktig tankeställare kan man säga. Drick mycket vin så läker benen ihop snabbt.
/J
Update när det gäller skadan... det är ingen fraktur (spansk språkförbistring?) utan en acledsluxation. Fått remiss till Artrokliniken på Sophiahemmet, men enligt den ortoped jag snackade med nu så ska jag ta det lite lugnt i nån vecka till och sen är det i princip bara smärtan som avgör hur mycket jag vill cykla. Operation är en utväg, får se. Ska dricka rikligt med öl för att stärka kroppen dock (gammal huskur).
Fan va skönt att höra! Öl och vin är bästa medicinen mot acledsluxation.
Jag saknar de där san miguelflaskorna. Så jävla kalas att varva ner med två såna och en halv flaska vin innan middan.
/J
Skönt att höra att du snart är på gång igen, det såg riktigt läskigt ut. En nödlösning för att hålla igång benen är spinning (gjorde betydligt mindre ont när jag körde det efter ett nyckelbensbrott jämfört med att köra landsväg).
En skvätt whisky stärker benstommen och höjer humöret.
Hörde av Victor på Dr Spoke att du vurpat, hade också missat det! Jag vet hur det känns med revbenen i alla fall! Krya på dig och skönt att det gick så bra under omständigheterna! KPD!
bigmollo skrev:
> Det börjar nästan bli dags att dra igång den
> här tråden igen... 20 dar kvar för min del. =D
Skogling skrev:
> Kaijan skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > 15 dar kvar här;)
>
> Hoppas din hoj får plats. Det är många
> rullstolar som skall ned... :)
Road_Runner skrev:
> 14 dagar kvar synd att inte happy tröjjorna är
> klara så hade man kanske känt igen någon :-)
Nej vi åker ner några från cykelklubben.
Hur många är det som åker mewd life style ? och vart bor ni ?
Om du har din färgglada tröjja så finns det en chans att jag kanske kan känna igen dig om man möts ute på vägarana :-)