Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det kanske är som med Windows, varannat är bra :) isåfall gör du helt rätt i att vänta på 13-delat :)GoranS sa:Det har jag inte alls. Jag är kvar i den gamla tiodelade världen. Hade tänkt att jag skulle uppdatera till 11-delat någon gång, men när det nu finns 12-delat så känns det som jag måste vänta till 13-delat kommer. Att uppdatera från till något annat än det senaste känns fel och att uppgradera till icke-primtal känns också avigt. Världen är verkligen grym.
Sambal Oelek sa:det kanske är som med Windows, varannat är bra :) isåfall gör du helt rätt i att vänta på 13-delat :)GoranS sa:Det har jag inte alls. Jag är kvar i den gamla tiodelade världen. Hade tänkt att jag skulle uppdatera till 11-delat någon gång, men när det nu finns 12-delat så känns det som jag måste vänta till 13-delat kommer. Att uppdatera från till något annat än det senaste känns fel och att uppgradera till icke-primtal känns också avigt. Världen är verkligen grym.
Adam K sa:En nasal popsångare, som låter gnälligare än GoranS. Va?!?
GoranS sa:Adam K sa:En nasal popsångare, som låter gnälligare än GoranS. Va?!?
Var det där en gissningstävling? Ovanligt otydligt formulerat i så fall. Kan ingen skriva vad de menar numera?
Adam K sa:Konnsumerar du inga nyheter?
Bob Dylan vann just nobelpriset i litteratur.
GoranS sa:Adam K sa:En nasal popsångare, som låter gnälligare än GoranS. Va?!?
Var det där en gissningstävling? Ovanligt otydligt formulerat i så fall. Kan ingen skriva vad de menar numera?
pjo sa:Min tur å gnälla!
Det skall f.n vara omöjligt att få en ny cykel!
Man hittar en lämplig ram, me när man får hem den är den:
# Inkomplett, saknas "seesaw" för sadel, samt sadelklamma saknas.
# Den är trasig! Lackskada!
Detta är för övrigt andra ramen.
Två olika modeller från olika leverantörer.
Jag hoppades att den senaste skulle bli en bygggtråd men vi får se.
Hare! Nu har jag gnällt! Men inte för sista gången! Jag hatar vevlager!
bikeshorts sa:Går det att köpa en pålitlig och hållbar ny bil utan att få ett halvt kontor "på köpet" med hundra onödiga prylar som bara väntar på att gå sönder??
Jeppe_E sa:Tillverkas Lada Niva fortfarande? Allt var bättre förr!
Jeppe_E sa:bikeshorts sa:Går det att köpa en pålitlig och hållbar ny bil utan att få ett halvt kontor "på köpet" med hundra onödiga prylar som bara väntar på att gå sönder??
Tillverkas Lada Niva fortfarande? Allt var bättre förr!
bikeshorts sa:Jag försöker lära ungarna tänka lite ekonomiskt men svårt i dagens läge, kommer man med fel jacka till skolan blir man mobbad, det är ingen lekplats längre det är en catwalk, vanligt shamoo duger inte när det finns snygga 200ml flaskor för 90kr med tillsatt "japansk mint"(?) och "havsvatten kristaller"
bikeshorts sa:Jag vill gnälla på smyghöjning av priser genom minskat innehåll i förpackningarna. finns överallt... tandkrämstuberna blir mindre och mindre..shampo innehållet minskar blir ett berg med tomma förpackningar och vi blir fattigare..bojkotta kaffe med 450g innehåll...
Behövs det egentligen 500 olika sortes shampoo till mänskligheten?
Jag försöker lära ungarna tänka lite ekonomiskt men svårt i dagens läge, kommer man med fel jacka till skolan blir man mobbad, det är ingen lekplats längre det är en catwalk, vanligt shamoo duger inte när det finns snygga 200ml flaskor för 90kr med tillsatt "japansk mint"(?) och "havsvatten kristaller"
Går det att köpa en pålitlig och hållbar ny bil utan att få ett halvt kontor "på köpet" med hundra onödiga prylar som bara väntar på att gå sönder??
åberg sa:Att det ska vara så himla svårt att få tag i effektiv hudkräm...
Bengt-re sa:åberg sa:Att det ska vara så himla svårt att få tag i effektiv hudkräm...
Svårt? Närmaste apotek lär väl ha det?
GoranS sa:Lite onödigt grymt att korsfästa honom bara för att han glodde.
Bengt-re sa:... Nä - blir väl kallt i oktoberkylan för folk i halloweenutstyrsel. Ingen uthållighet hos mupparna! #$@
Vernersson sa:Så jävla jobbigt att folk glor så in i helvete på en när man bär ut 2 stora högt klingande kartonger från Bolaget.
:-/
Bengt-re sa:Vernersson sa:Så jävla jobbigt att folk glor så in i helvete på en när man bär ut 2 stora högt klingande kartonger från Bolaget.
Du får väl bjuda då för fan! Är du snål?!
Vernersson sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Så jävla jobbigt att folk glor så in i helvete på en när man bär ut 2 stora högt klingande kartonger från Bolaget.
Vill man bli bjuden utanför bolaget får man väl för fan fråga!?
Känns mer som misär än gnäll.Jeppe_E sa:Jaha! Sprickan i bäckenbenet är precis i bäckenhålan där all belastning från att gå och röra sig hamnar. Diagnos: Ingen belastning av benet tills frakturen är läkt, ca 2 månader. Men för helvete! Jag frågade läkaren om det gick bra att cykla. Hon tittade helt oförstående på mig. Detta är bajs på riktigt alltså....
Jeppe_E sa:Jaha! Sprickan i bäckenbenet är precis i bäckenhålan där all belastning från att gå och röra sig hamnar. Diagnos: Ingen belastning av benet tills frakturen är läkt, ca 2 månader. Men för helvete! Jag frågade läkaren om det gick bra att cykla. Hon tittade helt oförstående på mig. Detta är bajs på riktigt alltså....
GoranS sa:Vernersson sa:Bengt-re sa:Vernersson sa:Så jävla jobbigt att folk glor så in i helvete på en när man bär ut 2 stora högt klingande kartonger från Bolaget.
Vill man bli bjuden utanför bolaget får man väl för fan fråga!?
Vadå? Vi lärde oss ju i en annan tråd att det bara är att ta de drycker man vill ha.
Jeppe_E sa:Fy fan för sjukhusmat..
Saltrulle och annat lättuggat för att pensionärerna ska klara av att äta det. Jag är för helvete inte pensionär. Får minsann räcka att jag är gubbe!
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Fy fan för sjukhusmat..
Saltrulle och annat lättuggat för att pensionärerna ska klara av att äta det. Jag är för helvete inte pensionär. Får minsann räcka att jag är gubbe!
Pakta ihop dig med någon annan och hitta någon att muta som donkenbud?
Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Fy fan för sjukhusmat..
Jeppe_E sa:Bengt-re sa:Jeppe_E sa:Fy fan för sjukhusmat..
Men hallå! Hur tänkte du nu? Skillnaden mellan sjukhusmat och donken är ju hårfin i fråga om smak och konsistens :p
Konkret sa:Hur är sjukhusölen då?
Vernersson sa:Konkret sa:Hur är sjukhusölen då?
Är ju bara Danskjävlar som får sjukhusöl & sjukhusvin :-(
GoranS sa:Tycker f.ö. att det är dålig fart på fredagstrådarna idag. Verkar som alla tagit helg.
Vernersson sa:GoranS sa:Tycker f.ö. att det är dålig fart på fredagstrådarna idag. Verkar som alla tagit helg.
Det var fan bättre fart på fredagstrådarna förr!!!
Iaf förra fredagen..
Kan man inte få reklamera denhär som en "skitfredag"?