Den Stora Saida-tråden
Föreslaget av någon annan också, tyvärr inte där heller.I kläderna kanske, ryggficka på jackan?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Föreslaget av någon annan också, tyvärr inte där heller.I kläderna kanske, ryggficka på jackan?
Jag körde inte med garminen på hela senhösten/vintern, men tog med den på snörundan för att "visa omgivningen" att det gick att cykla på lokala mtb-banan även i snö.Så det var efter den turen som du använde den senast (retorisk fråga), hur har du det med laddisciplin? Var det kanske en idé som kläcktes under/efter turen i vintras att - Nä nu jäklar ska jag sluta mäta och bara njuta?
Var det så kanske att en illvillig figur på din axel då och där bestämde att den här manicken begraver vi djupt i ngn obskyr låda bland samlingen av serietidningar?
Själv har jag beställt dyra di2-laddare bara för att dagen efter (utan letande) hittat den borttappade och fått återkalla beställningen från Tyskland.
Var, när och hur du laddar din enhet kan ge ledtrådar till var den nu är. Är laddkontakten samma som till din mobil eller är det en annan sladd som används?
Kanske finns det en speciell plats, vägguttag där du oftast laddar?