Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MatteXC sa:Jag är så sjukt nöjd med min osprey escapist, har bara cykelpendlat i 6 år så någon veteran kanske vill slå ett slag för kånken istället...
MatteXC sa:Jag är så sjukt nöjd med min osprey escapist, har bara cykelpendlat i 6 år så någon veteran kanske vill slå ett slag för kånken istället...
Typ en the vandal, inte nödvändigtvis lika stor, men som även expanderar nedtill så att det går att packa mjölkpaket i botten på ett smidigt sätt, finns den väskan?Stervelo sa:Mission workshop the vandal cyklar jag med, 29 liter grundconf, går att öppna upp till 65 liter. Brutalt hög kvalitet, men det är priset också. Finns en lillebrorsa som tar 19/44 liter om det passar bättre. Budväskor från chrome har jag också men cyklar hellre med ryggsäck bär last extremt mycket bättre än budväska. Har såna med, chrome citizen och chromes stora berlin, packa den full och den blir inte bekväm hur du än gör.