Dissar Kadens

• Trådstartare Trådstartare Surfaren
  • Start datum Start datum
Dissar Kadens
Ha ha ha ha!
Har ni sett hur karln ser ut?
img_4444ff639f0a5.jpg

Ser ju helt felknullad ut; inte många hela pinnar i den dna-stegen....

Sedan är han fotbollsreporter och jobbar för nordens absolut sämsta tidning....Jag hade banne mig blivit upprörd om han skrivit något positivt om cykling...

Dissar Kadens
Skrev precis detta på hans blogg:

Jag är inbiten cykelmotionär och tycker att tidningen Kadens är helt OK.
Däremot HATAR jag fotboll och att merparten av Aftonbladts sportbilaga innehåller just fotboll.

Men eftersom jag inte var inloggad medlem så publiceras mitt inlägg först efter att det godkänts av bloggens ägare.

Vi får väl se......

Dissar Kadens
mytomspunnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Ha ha ha ha!
> Har ni sett hur karln ser ut?

Ja, jävlar! Rosa skrynklig skjorta och kotlettfrilla....

Dissar Kadens
Ge killen en chans han är bara en produkt av det idiotinriktade idrottsintrsset i det här landet som i huvudsak bara behandlar två idrotter fotboll och hockey. Inget fel med desa sporter jag spelade hockey som liten pilt men det är rätt enkelspårigt intressemässigt om man tittar på befolkningen i stort.

Sedan får man väl beklaga hans plumpa sätt men det hör väl till om man vill vara inne på Aftonbladet... eller så är det bara ett tecken på undermålig uppfostran....

Dissar Kadens
Mårten skrev:
> Jag skrev ett litet inlägg, får se om det
> publiceras...

Jorå. ;o)

Dissar Kadens
Mr Handley skrev:
> Hehe, han dissar cykeltidningen och cyklisterna
> dissar honom (med personangrepp etc). Skönt att
> se att alla egentligen är ganska lika.

Mäh, de va ju hanses so böja ju!

Dissar Kadens
#5 Kommentar från Muerto (svar):
"Vad är poängen med ett gäng shortsklädda individer iklädda knästrumpor som springer och jagar en liten svart- och vitfärgad boll? Känns ganska larvigt imho. Att spelarna dessutom knappt verkar klara när två grässtrån ligger i kors utan att trilla och gråta medan dom skriker på mamma och förbannar motståndarna gör väl knappast att dom framstår som mognare.

Tidningen Goal, hur larvigt är inte det namnet? Ett mål liksom, vad är väl det i ett värdsligt perspektiv?

Kan vi inte enas om att idrott rent generellt är ganska larvigt men att vi åtminstone får acceptera att folk är intresserade av olika saker?"

- Bra skrivit! Håller med! :P

Senast redigerad av en moderator:
Dissar Kadens
Mr Handley skrev:
> Läs kommentarer (6 kommentarer +8 som inte är
> godkända)
>
> *gapskratt* Hur många postade du mollo?

Ha ha ha jag postade min 2 gånger. =D

Dissar Kadens
jansson99 skrev:

> Ja, jävlar! Rosa skrynklig skjorta och
> kotlettfrilla....
Och djurgårdare. Och låtas arbeta på Aftonbladet.

Dissar Kadens
Undrar hur lång tid det tar innan fotbollsälskaren plumse kommenterar här?

Minns när vi spelade på fysen i lumpen vidett enstaka tillfälle och en viss ung herre som då inte visste att han älskade MTB stod vid hörnflaggan med händerna i kors och trotsade. =)

Dissar Kadens
Har jag missat nått eller? Skrev han inte bara att Kadens var ett löjligt namn?

Jag brukar inte heller ta skit från någon, men detta var ju knappt ens en torr fågellort.

Låt killen få ett break nu och sluta med personangreppen även om han faktiskt ser ut som en parodi på ett fotbollsfans.

Dissar Kadens
Jag postade med =)

Kunde inte låta bli att bli lite stött om en person ska kalla sig journalist skriver sådana saker..

"Rundtramp"

EDIT/ kanske var lite hård den här gången men är trötto sur på sådana personer.. Men får se om han godkänner det.

Nu ska jag till skogen. Tjoff!!

Senast redigerad av en moderator:
Dissar Kadens
Det är alldeles för lätt att hitta knasigheter emd fotboll och långt under min värdighet *näsan i vädret* ;-)
Inte ens med händerna i fickorna och en skitarg fänrik bredvid gjort fotbollen rolig.

Dissar Kadens
Jag ska inte vara sämre än alla andra, nu har jag också skrivit ett inlägg. Dock lite mildare i tonen... nummer 16 bör det bli om han godkänner det..

Dissar Kadens
Haha, roliga bloggkommentarer. Påhopp på cykelsporten ska alltid kommenteras och bearbetas. Sen när det gäller fotbollstöntar blir situationen än allvarligare. Det ska han ha helt enkelt.

Jihooo nu är det dags för kortbyxpremiär för mig i år. Ses senare alla glada happyiter!

Dissar Kadens
Håller med Lundatok, proffstyckare som gör en karriär på att dissa allt i deras väg verkar vara en ny karriärväg, trista typer, ignorera känns mest relevant./J

lundatok skrev:
> Vi föll alla i fällan, mata inte trollen...

Dissar Kadens
Tack!
Jag är inte fotbolls fan, men jag önskar jag inte gillade cykling...För just nu vill jag inte erkänna det öppet. Vad ska folk då tro? Att jag ska tvinga dem till insikt genom mobbing och personangrrep?

Dissar Kadens
Rekot: Ja, finns det något annat sätt? :P

Kanske skulle man man till en öppen diskussion eller kanske rent av nån variant av familjerådgivning? :)

Dissar Kadens
Wilier skrev:
> att kalla någon för pellejöns är att gå för
> långt.

Nä, att inte cykla är att gå för långt. ;)
Men jag skrev under mitt riktiga namn, så då tycker jag personangrepp är helt ok. :/
/J

Dissar Kadens
bigmollo skrev:
> Wilier skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > att kalla någon för pellejöns är att gå
> för
> > långt.
>
>
> Nä, att inte cykla är att gå för långt. ;)
> Men jag skrev under mitt riktiga namn, så då
> tycker jag personangrepp är helt ok. :/
> /J

pellejöns

Tillbaka
Topp