Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sdx sa:Hur ser svets fogen ut på undersidan av övningsplåten.
Valhalla_ sa:Grinder and paint makes me the welder I ain't..
jomper sa:Det finns gott om jobb för duktiga svetsare..
Valhalla_ sa:"Grinder and paint makes me the welder I ain't".
Det var svårt att få en bra vinkel på brännaren pga lite halvdan åtkomst. Tror jag fick till hyggligt starka svetsar men vackra rader av mynt blev det inte. Nåväl, får ta ut hojen och testköra och se om den imploderar eller inte ?
Sernevi sa:jomper sa:Det finns gott om jobb för duktiga svetsare..
Det är ju sedan länge känt att man måste vara flygplanssvetsare för att kunna laga cyklar, men gäller det på andra hållet också tro? Att man automatiskt kan bli flygplanssvetsare om man kan laga en cykelram?
jomper sa:Sernevi sa:Det är ju sedan länge känt att man måste vara flygplanssvetsare för att kunna laga cyklar, men gäller det på andra hållet också tro? Att man automatiskt kan bli flygplanssvetsare om man kan laga en cykelram?
Nej, men det är klart lättare att lära någon som har fallenhet och talang från start.
Valhalla_ sa:"Grinder and paint makes me the welder I ain't".
Det var svårt att få en bra vinkel på brännaren pga lite halvdan åtkomst. Tror jag fick till hyggligt starka svetsar men vackra rader av mynt blev det inte. Nåväl, får ta ut hojen och testköra och se om den imploderar eller inte ?
EST sa:HÄRLIGT!!!!!!!
Valhalla_ sa:Premiärtur med svetsad sving imorgon bitti. Får bli en vända i fiskartorpet tror jag. Får försöka landa extra hårt och se vad som händer ?
Valhalla_ sa:Före
Efter ?
Hasse#7 sa:Valhalla_ sa:Före
Efter ?
Före och efter svetsning, eller före svetsning och efter hopp? Följ gärna upp. Hoppas att det är lika starkt som snyggt. Alusvets behöver mer empirisk forskning och mindre teori.
Valhalla_ sa:Hasse#7 sa:Valhalla_ sa:Före
Efter ?
Före och efter svetsning, eller före svetsning och efter hopp? Följ gärna upp. Hoppas att det är lika starkt som snyggt. Alusvets behöver mer empirisk forskning och mindre teori.
Bilden togs efter svetsning och målning men ser likadant ut nu även efter hopp. Körde en vända i fiskartorpet och jäklar vad fint den går. Gjorde några halvhårda landningar och ibland även lite snett men svetsarna ser fortfarande fina ut. De verkar vara starka nog. Nu får vi se hur detta håller över tid bara.
Coffe sa:ToT är alltid hjälpsam.
jomper sa:Jag tror du har öppnat lite av en dammlucka här.. hur många PM har du fått? :-)