Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Valhalla_ sa:Nästa projekt:
Dotterns specialized riprock.
Hon har absolut inte greppat detta med fotbroms utan bromsar enbart med frambromsen. Jag tänker inte lära henne att bromsa med fötterna, så jag tänker istället att jag installerar v-broms även bak.
Den skarpsynte frågar sig kanske "var är v-bromsfästena?"
Det är en adekvat fråga, men det löser vi nog. ?
Spännande, väntar på fortsättningen ?Valhalla_ sa:Now you see them
Now you don't
Valhalla_ sa:Jag ämnar hållf-testa genom att själv tvärnita några gånger. Håller det för min vikt håller det alla gånger för en fyraårings vikt.
Hasse#7 sa:När föräldraskap blir en mätbar faktor. Vad nöjd telningen skall bli.
Luthman Photography sa:Hasse#7 sa:När föräldraskap blir en mätbar faktor. Vad nöjd telningen skall bli.
"Problemet" i alla såna här fall är ju att barn sällan förstår hur bökigt det var att lösa deras önskemål.
Valhalla_ sa:Tror inte dottern kommer visa uppskattning i paritet med arbetsinsatsen.
Valhalla_ sa:
fredrik168 sa:Valhalla_ sa:
Snyggt!! Men du kan väl inte köra med buntband istället för hemsvetsade vajerfästen???
Med tanke på mängden sprickor och ramens ålder kanske man kan anse den redo för sista vilan istället för konstgjord andning?Valhalla_ sa:Nästa objekt, en carrera black knight, ägd av en happyit:
En rejäl spricka där sadelrör möter vevlagerhylsa
Visade sig vara några sprickor till. Små förvisso men lika bra att ta allt man ser ?.
H. sa:Med tanke på mängden sprickor och ramens ålder kanske man kan anse den redo för sista vilan istället för konstgjord andning?Valhalla_ sa:Nästa objekt, en carrera black knight, ägd av en happyit:
En rejäl spricka där sadelrör möter vevlagerhylsa
Visade sig vara några sprickor till. Små förvisso men lika bra att ta allt man ser ?.
Ps: jag är impad över dina jobb!
Valhalla_ sa:Stora sprickan vid vevlagret
Slipade ur
Svetsning. Körde flera pass för att få lite tjocklek på det. Färgen ser ut som hej kom och hjälp mig pga värmen och en del stålborstning mellan passen. men nu är sprickan borta ?
Penslat på lite lackfärg.
Gjorde likadant med de andra ställena men slipade också av de minsta lagningarna så de "smälter in".
Som brukligt med lagningar utan möjlighet till värmebehandling så blir ju inte hållfastheten i materialet densamma, men nog är det långt bättre hållfasthet än i en spräckt svets. ?
Redo för nya äventyr