Dra till gesunda i Juni? Nån som vill hänga me..

Jocke W

Ny medlem
Ja jag tänkte hyra hojj där och prova, men det e väldigt tråkigt att åka själv då mina polare vägrar och tror att dom ska dö =/

Är det nån som har tänkt hyra där eller åka där i mitten/slutet av juni som man kan hänga på ?
Har bil och åker från stockholm, går nog att få in nån hojj i den också tror ja...

Bara att hoppas på att snön är borta tills dess.. ;-) Varför lägga en Mayhem-festival så tidigt som den 13-15de förästen? Själv drar jag till åre på midsommar och stannar.. ja, så länge de går typ..

ah just det..eh ju mayhem grejen då ja..
Hur funkar det me att hyra saker då igentligen? Är det total bannat me hyr hojjar då tror ni ?

Don't worry, snön är borta. Magic Carpet var blött på sina ställen i helgen men den shapas till och allt torkar upp snart.

Eric: hela mini Mayhem är noga planerad efter din kalender. Minimayhem helgen innan midsommar och sen kan du dra till Åre och stanna hur länge du vill ;-)

Jocke: de har Scott och Transition för uthyrning.

Du hittar säkert någon snäll själ där uppe i dalaskogarna:) Kommer vara knökfullt med folk där 13-15 juni.Ring till Björns sportshop och kolla om du kan boka en hoj tills du ska dit så du är säker på att du får en.0250 21210.Jag kommer dit med grabben och det är alltid bara att hänga på och kolla hur man gör och få tips.Cyklister är alltid hjälpsamma och snälla(om man gemför med crossåkare iaf)

Är det någon av er som ska åka från Borås trakten och är intresserad av att sammåka??
Vi är 2 pers som har räknat ut att det blir dyrt o åka 2 i en egen bil...

Tillbaka
Topp