Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde han igår.jimpstyle sa:När chefen ropar dig till sitt skrivbord och visar vilka cykelprylar han ska köpa :D
Hep sa:När chefen köper din gamla cykel.
trailbiker sa:När man är kompisar på Strava och tävlar :)
Du får instruera i hur man hänger hjälmen på styret bara. Det där ser ju inget vidare ut.Niklasberglund sa:När den här är parkerad i omklädningsrummet nästan dagligen:)
Rattnalle sa:Du får instruera i hur man hänger hjälmen på styret bara. Det där ser ju inget vidare ut.Niklasberglund sa:När den här är parkerad i omklädningsrummet nästan dagligen:)
Regel # 76.Kung_Gustaf sa:Rattnalle sa:Du får instruera i hur man hänger hjälmen på styret bara. Det där ser ju inget vidare ut.Niklasberglund sa:När den här är parkerad i omklädningsrummet nästan dagligen:)
Hänvisa gärna till regel från Velominati, för nu har jag missat något :D
Kung_Gustaf sa:Rattnalle sa:Du får instruera i hur man hänger hjälmen på styret bara. Det där ser ju inget vidare ut.Niklasberglund sa:När den här är parkerad i omklädningsrummet nästan dagligen:)
Hänvisa gärna till regel från Velominati, för nu har jag missat något :D
SeglarPath sa:...han övertalar mig att köra Vätternrundan och efteråt kallar mig till hans kontor för att gå igenom mellantiderna.