Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eiskall sa:Vi blir oroliga när Herr Hansson pratar med sig själv. Du borde gå och prata med någon.
fhansson925 sa:eiskall sa:Vi blir oroliga när Herr Hansson pratar med sig själv. Du borde gå och prata med någon.
?
Ettusen av vad? Du tillför inget mer genom att skriva något > 1. Kan du inte bara skriva vad du tycker istället?fhansson925 sa:
Innan du säger att jag skulle anse det fusk så nej... Jag ansåg att framdämp var ett steg i rätt riktning. Men i början så var dom faktiskt tunga as, det kan du inte trolla bort.fhansson925 sa:Haha, kommer ihåg på 90-talet när dämpade framgafflar ansågs "fusk" och många tyckte det var onödigt tungt etc etc.
Igen, nej. Heldämpat har sina applikationer. Själv föredrar jag hardtail men det betyder inte att jag inte skulle använda heldämpat när situationen kräver det. Vilket det sällan gör.fhansson925 sa:Samma sak med heldämpade
Inget fel på el-assist. Bara användaren använder det ansvarsfullt. Du har ju gång på gång påpekat att du inte är nöjd med hur el-assist fungerar och att du vill ha mer. Därför skaffar du mer oavsett vilka konsekvenser det kommer ha för både el-assisterade som icke el-assisterade cyklar.fhansson925 sa:och nu elassist.
Då kan du ju börja då?fhansson925 sa:Debatten om elektriska växlar har inte kommit igång riktigt än men det kommer säkert många att klaga på att det bara är kärringar som behöver elväxlar och "riktiga män" använder vajer osv. Bara att skratta åt dessa tragiska personer som även kommenterar massa idioti på detta forum. Ha kul!
Cadde sa:Men faktum är att du kallar alla som inte håller med dig för idioter.
SleekRide sa:Mycket skitsnack i tråden, på 90-talet var stötdämpare tönt, sen var dubbeldämpat skit, till och med de jag känner som köpt fetaste med framdämp senaste modell (för de är 40år) ångrat sig för de borde köpt heldämp, när man kör min Scott e-genius ångrar de sig igen, för "detta var ju mycket roligare".
Ni som inte fattat har såklart inte provat, och ni som säger "vaa orkar du inte cykla" kom igen, - varför cyklar du ens, spring istället din lata jävel..? Jag springer sthlm maraton och gymmar 5dgr i veckan, så glöm det. Kort sagt, den som inte vet har ingen aning, era cyklar ligger på skroten om 10år, alla vill ha el-assist.
/Ha kul
Jag står fortfarande för den åsikten om dom som köper en elMTB FS för att pendla på GC genom staden...fhansson925 sa:Tror du har missuppfattat saker och ting lite. Vad jag har för mig var det emmer som började använda det uttrycket på det här forumet. "Än är inte sista idioten född.." typ.Cadde sa:Men faktum är att du kallar alla som inte håller med dig för idioter.
emmer sa:Jag står fortfarande för den åsikten om dom som köper en elMTB FS för att pendla på GC genom staden...fhansson925 sa:Tror du har missuppfattat saker och ting lite. Vad jag har för mig var det emmer som började använda det uttrycket på det här forumet. "Än är inte sista idioten född.." typ.Cadde sa:Men faktum är att du kallar alla som inte håller med dig för idioter.
Om du tycker det är vettigt så får du tycka det.
Men då vet du vad jag tycker om dig när du pendlar på GC genom staden på en FS elMTB.
Jag tror nog att du - elMTBcyklingens egen Målle Lindberg - pendlar på GC genom staden.fhansson925 sa:Jag pendlar inte utan cyklar i skogen för att det är kul. Är jag en idiot då?emmer sa:Jag står fortfarande för den åsikten om dom som köper en elMTB FS för att pendla på GC genom staden...fhansson925 sa:Tror du har missuppfattat saker och ting lite. Vad jag har för mig var det emmer som började använda det uttrycket på det här forumet. "Än är inte sista idioten född.." typ.Cadde sa:Men faktum är att du kallar alla som inte håller med dig för idioter.
Om du tycker det är vettigt så får du tycka det.
Men då vet du vad jag tycker om dig när du pendlar på GC genom staden på en FS elMTB.
GoranS sa:SleekRide sa:Mycket skitsnack i tråden, på 90-talet var stötdämpare tönt, sen var dubbeldämpat skit, till och med de jag känner som köpt fetaste med framdämp senaste modell (för de är 40år) ångrat sig för de borde köpt heldämp, när man kör min Scott e-genius ångrar de sig igen, för "detta var ju mycket roligare".
Ni som inte fattat har såklart inte provat, och ni som säger "vaa orkar du inte cykla" kom igen, - varför cyklar du ens, spring istället din lata jävel..? Jag springer sthlm maraton och gymmar 5dgr i veckan, så glöm det. Kort sagt, den som inte vet har ingen aning, era cyklar ligger på skroten om 10år, alla vill ha el-assist.
/Ha kul
Man ska vara försiktig med att använda ord som man inte vet vad de betyder. I ditt fall verkar det råda förvirring om innebörden av ordet alla.