Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat att fråga den? Den kanske vet själv?mimar6064 sa:Köpt en Eddy Merckx cykel på auktion men vet ingenting om den.
Det var inte ovanligt att "kontinentala" instegshojar fanns i en "motionsversion" med rakt styre och lite mer setback på sadelstolpen.Pfaff sa:Ser kort ut, kan den tänkas ha haft bockstyre från födelsen?
Marknadsförs som crosscyklar på kontinenten.emmer sa:Det var inte ovanligt att "kontinentala" instegshojar fanns i en "motionsversion" med rakt styre och lite mer setback på sadelstolpen.Pfaff sa:Ser kort ut, kan den tänkas ha haft bockstyre från födelsen?
När jag tänker på det så är det nog så än idag (Canyon, Rose, Ridley, BH Tyska Trek, BMC m.fl.).
Lejon sa:Jag gissar 00-tal och aluram (a-headset och fetare dimensioner), men jag vet inte. Finns väl nån utländsk ”bikepedia-sida” med miljontals modeller av olika märken nånstans? Googla fram den om det går om ingen tipsar.
Pfaff sa:Lejon sa:Jag gissar 00-tal och aluram (a-headset och fetare dimensioner), men jag vet inte. Finns väl nån utländsk ”bikepedia-sida” med miljontals modeller av olika märken nånstans? Googla fram den om det går om ingen tipsar.
Denna? http://velobase.com/Default.aspx
Kan vara aluram, svårt att se på mobilen. Då är den 00-tal.
Inte lik en columbus-logga, det var det jag försökte säga till slut.emmer sa:Tycker det är väldigt likt...
mimar6064 sa:Vad är storleken på frameset? Jag har ingen aning hur man mätter det.