Efarenhet av Biltemas "Camelback"
Kom precis på att jag inte har någon ryggsäck att ha vatten i tills morgondagens hemmvasa. Någon som har erfarenhet av denna? Totalt skit eller funkar den för det priset?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du testat någon annan tredjepartsblåsa som lirar? Har en KUDU 20 men är inte sugen på att lägga 400 kr på en blåsa som jag endast behöver när det är 25+ grader ute och vattenflaskan inte räcker till..Locket lär spela dåligt med mina två camel back
Bara camel bak utan crux som jag hade hemma. Hade för kort slang.Har du testat någon annan tredjepartsblåsa som lirar? Har en KUDU 20 men är inte sugen på att lägga 400 kr på en blåsa som jag endast behöver när det är 25+ grader ute och vattenflaskan inte räcker till..
BT ryggan med vattenblåsa funkar fint. Blåsan håller några år, och för den pengen är den ok. Dra åt kopplingen slang till blåsa, de kan läcka där. XXL har, eller har haft en prisvärd liknande som är lite större. Rymmer även lagningsgrejer och extra kläder .Kom precis på att jag inte har någon ryggsäck att ha vatten i tills morgondagens hemmvasa. Någon som har erfarenhet av denna? Totalt skit eller funkar den för det priset?
![]()