Efterlyser en ktm macina action, vit med bosch motor!!

Slowriderdown

Ny medlem
Blev stulen i Malmö cykeln är lätt att känna igen då jag har byggt om batteri fästet och har ett pakethållare batteri på ramen. Ta ksam för tips

Bilagor

Slowriderdown

Ny medlem
Undra vilken kundgruppen är....
Vad menar du med kundgrupp? Syftar du på cykeln eller laddaren? Syftar du på cykeln så är det ju så att jag vill ha tillbaka min cykel och därför vänder mig till denna sidan och sociala medier, speciellt med tanke på att jag modifierat min cykel på så vis att även om den målas om osv, så är det den ända cykeln som har ett sånt batteri på ramen i hela Sverige, och det vet jag för att jag själv har byggt om den och bytat batteri och batteri fäste på cyklen

Slowriderdown

Ny medlem
Eller om du har tex en hund som tuggat sönder den, eller som i mitt fall barn som gillar klippa sladdar. Sen kan ju en laddare sluta fungera med, och har jag riktig tur kanske personen hör av sig som stal mun cykel och vill köpa laddare. Men som det ser ut just nu, så har jag ju ingen användning för den. Så självklart lägger jag ut en annons på den och försöker få in lite pengar för min cykel. Min hemförsäkring täckte tydligen inte stölder utan för hemmet, så det känns surt

perzzon

Aktiv medlem
Klart det finns andra också.
Ville mest sätta en tanke I huvudet innan du träffar köpare. Misstänker att du inte är så glad i folk som köper stöldgods just nu.

Slowriderdown

Ny medlem
Klart det finns andra också.
Ville mest sätta en tanke I huvudet innan du träffar köpare. Misstänker att du inte är så glad i folk som köper stöldgods just nu.
Men jag säljer ju inte stöldgods, så personen som köper den köper ju inte något stöldgods. Iaf inte vad jag vet om, och jag drömer inte folk på förhand utan att faktiskt ha Konkreta bevis. Tror nog många som har cykling som hobby och köper saker på annonser någon gå g råkat köpa något som inte varit helt ärlig. Om du köper en sadel här, hur vet du då att den inte är stulen?

perzzon

Aktiv medlem
Men va fan.
Nej jag menar inte att laddaren skulle vara det. Jag menar att den som är intresserad av den med viss sannolikhet kan antas ha en stulen cykel att para den med.
Att köpa saker beg är väl inte kontroversiellt per se. Så klart!

Slowriderdown

Ny medlem
Men va fan.
Nej jag menar inte att laddaren skulle vara det. Jag menar att den som är intresserad av den med viss sannolikhet kan antas ha en stulen cykel att para den med.
Att köpa saker beg är väl inte kontroversiellt per se. Så klart!
Om det skulle vara så att han har stulit en cykel och behöver laddare, så ka. Jag bara hoppas att det är en fattig person som bara försöker försörja sin familj. Det kommer alltid finnas bra och dåliga människor, jag tycker det viktiga är att försöka vara positiv och inte ha förutfattade meningar 😊

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer