Elcyklar är ______

Elcyklar är ______
GoranS sa:
exbless sa:
konscious sa:
Vilket tomgångsgnäll, cipramilbrist på happy?

Tror zinkpasta har löst svaret bakom allt gnäll
Känt djungelknep för att få människor att svara på enkäter: Hävda att de går på antidepressiva medel .

Var ju inte det jag skrev om du läser mitt inlägg. Jag menade att det zinkpasta skrev: elcyklar är något som delar folk i två olika åsiktsläger. Det är uppenbarligen en provokativt ämne med tanke på de negativa inläggen.

Elcyklar är ______
exbless sa:
GoranS sa:
exbless sa:
konscious sa:
Vilket tomgångsgnäll, cipramilbrist på happy?

Tror zinkpasta har löst svaret bakom allt gnäll
Känt djungelknep för att få människor att svara på enkäter: Hävda att de går på antidepressiva medel .

Var ju inte det jag skrev om du läser mitt inlägg. Jag menade att det zinkpasta skrev: elcyklar är något som delar folk i två olika åsiktsläger. Det är uppenbarligen en provokativt ämne med tanke på de negativa inläggen.
Jepp, läste tydligen lite för snabbt. Sorry!

Elcyklar är ______
Ustzeust sa:
"Har elcyklar bra kvalitet?"

"är elcyklar prisvärda? "

Vilka diffusa frågor, ungefär sådana frågor min systerdotter bruka fråga mig.
Svarsalternativ 3 innebär enligt infon i enkäten neutral. Jag väljer att tolka det som "ingen åsikt".
Hur tolkar Exbless det?

Elcyklar är ______
Elcyklar är ______
ForesterGuy sa:
Örjan Lax sa:
ForesterGuy sa:
Ustzeust sa:

"Hur lång är en elkabel?" (eller ett snöre, då.)

Koppartjuvarna kanske flyttar fokus från järnväg till elcykel så småningom. Det kanske är bra. ?

Elsladdar är ett problem för terrängen?

Jaa

Älgarna fastnar och börjar gråta ? ?

Elcyklar är ______
exbless sa:
Hej!

Jag och en kompis håller just nu på att skriva ett arbete i konsumentbeteende om hur olika personer ser på elcyklar. Vår enkät tar ett par minuter och skulle vara väldigt hjälpsamt om ni vill svara på denna. https://freeonlinesurveys.com/s/wdbaECj3#!/0

(Kollade med admin om detta är ok men fick inget svar, så ni får ta bort om detta ej är passande)

Som man frågar.... ;)

Äger du en elcykel? JA

Har du tänkt köpa en elcykel? NEJ (jag har ju redan en)

Skulle du kunna tänka dig att köpa en elcykel? NEJ (Jag har ju redan en, eller menar ni N+1)

Elcyklar är ______
ForesterGuy sa:
Örjan Lax sa:
ForesterGuy sa:
Ustzeust sa:

"Hur lång är en elkabel?" (eller ett snöre, då.)

Koppartjuvarna kanske flyttar fokus från järnväg till elcykel så småningom. Det kanske är bra. ?

Elsladdar är ett problem för terrängen?

Fast stora elsladdar brukar ge kraftledningsgator och vissa av dem är roliga att cykla på. Marken under då - inte 130kV ledningarna.

Elcyklar är ______
Kristoffer R sa:
exbless sa:
Hej!

Jag och en kompis håller just nu på att skriva ett arbete i konsumentbeteende om hur olika personer ser på elcyklar. Vår enkät tar ett par minuter och skulle vara väldigt hjälpsamt om ni vill svara på denna. https://freeonlinesurveys.com/s/wdbaECj3#!/0

(Kollade med admin om detta är ok men fick inget svar, så ni får ta bort om detta ej är passande)

Som man frågar.... ;)

Äger du en elcykel? JA

Har du tänkt köpa en elcykel? NEJ (jag har ju redan en)

Skulle du kunna tänka dig att köpa en elcykel? NEJ (Jag har ju redan en, eller menar ni N+1)

Haha, kanske borde tänkt på det.. ;)

mamme1 sa:
Ustzeust sa:

Svarsalternativ 3 innebär enligt infon i enkäten neutral. Jag väljer att tolka det som "ingen åsikt".
Hur tolkar Exbless det?

Yes, att man inte tar ställning

Elcyklar är ______
staine sa:
Bengt-re sa:
staine sa:
Jobbigt med elcykel om sladden är för kort. Då kanske man inte kommer ända fram?

Man får stoppsladd då kanske?

Ja. Eller skarvsladd ;p

250px-White-breasted-cormorant.jpg

Tillbaka
Topp