Christer85
Medlem
En nybörjar fråga ang racerdäck.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GustafH sa:Så länge du inte ser corden är det bara att köra. Med det sagt tycker jag det ser ut på bilden som att corden är på väg fram i mitten men det kan vara bilden också.
Christer85 sa:Nu har jag varit ute och kollat igen och det verkar vara så slitet att corden börjar synas (Diagonala ränder)
men det däcket får hålla i år, så blir det byte till våren.
Tack så mycket för alla bra svar!
Christer85 sa:Nu har jag varit ute och kollat igen och det verkar vara så slitet att corden börjar synas (Diagonala ränder)
men det däcket får hålla i år, så blir det byte till våren.
Tack så mycket för alla bra svar!
Kurets sa:Alltså, hur dyrt är ett nytt däck? Har man inte så stora krav (vilket man inte lär ha om man cyklar runt på corden) så kostar ett Continental Ultra Sport 150kr från bike24. Inte vare sig bästa punkteringsskyddet eller greppet, men bättre än ett som är slut.
Kurets sa:Alltså, hur dyrt är ett nytt däck? Har man inte så stora krav (vilket man inte lär ha om man cyklar runt på corden) så kostar ett Continental Ultra Sport 150kr från bike24. Inte vare sig bästa punkteringsskyddet eller greppet, men bättre än ett som är slut.
GoranS sa:Kurets sa:Alltså, hur dyrt är ett nytt däck? Har man inte så stora krav (vilket man inte lär ha om man cyklar runt på corden) så kostar ett Continental Ultra Sport 150kr från bike24. Inte vare sig bästa punkteringsskyddet eller greppet, men bättre än ett som är slut.
Gäller bara att se till att inte Postnord sköter leveransen.