En tråd för skitsnack. - It's alive!

Muerto

Ny medlem
Ja precis.

Skriv av er här så slipper det hamna i andra, mer seriösa trådar. Fritt fram för trollning med andra ord (givetvis innom moderatorernas gränser och övrig netiquette!)

;)

Senast redigerad av en moderator:
jag HATAR pelle törberg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är GAY att va neck under brallorna!

jag är skitpissed på marzocchi för garantijobbet!

swerider: Vad fan!? Håll dig till ämnet nu va! ;)

keffmonst: Det finns en tråd om det där med att slippa lumpen. Jag ska göra allt för att slippa lumpen nu. Blev tvungen men det ska jag minsan inte ge mig för!

jag är pissed off för att min cykel väger knappt 13 kg. jag fattar inte vad det är som väger, visst väger min skitgaffel, men resten då!? Balle!

jävla detta-var-min-första-skitcykel-nästa-cykel-kommer-vara-bäst!

nej, jag diggar min cykel, men stör mig på dess vikt! den begränsar mig inte... men ändå.

Jag såg två ekorrar idag i skogen. Helt instinktivt kastade jag en kotte mot den ena, men tyvärr missade jag. Tycker dom jävla ekorrarna kan hålla sig undan i skogen när jag är ute och cyklar, dom är så jäkla irriterande och hänsysnlösa! Dessutom förstör dom miljön genom att tugga i sig kottar och springa omkring i träd och riva ner bark. Det förstör ju hela det ekologiska kretsloppet. Kan dom inte fatta att skogen är till för att cykla i och inget annat. Dom har ju så irriterande attityd oxå med sin jävla svans.

Fan för ekorrar säger jag.

haha....vi syns väl i eksjö då ;)...du får ta med hojen! så kan vi ta nån runda..själv blev jag placerad som Fältarbetsplutonbefäl där :P

Bianchi oskar skrev:
-------------------------------------------------------
> ekorrar är ju söta!!!

Det finns söta tjejer som är jävligt irriterande oxå...

keffmonst: Vad i? Hur vet du att jag hamnade i eksjö? Ajuste det skrev jag ju i tråden... Jag höll på att bli fältarbetsplutonbefäl jag med men blev bevakningsgruppchef. Ska börja fila på ett överklagande nu i veckan.

JT skrev:
-------------------------------------------------------
> Bianchi oskar skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ekorrar är ju söta!!!
>
> Det finns söta tjejer som är jävligt irriterande
> oxå...

Gnagare som gnagare... Nej, de bepälsade är betydligt trevligare tycker jag. De andra brukar bara ställa till det och ställa krav. Den som tycker cykling är dyrt borde prova en av de tjejer jag har haft.

men damn :P...då måste jag också fixxa det...kommer ju suga om man inte har någon att hojja med. Ifs är jag väl inte så omotiverad...lite sur bara för att jag inte får bli jägare pga glasögon

keffmonst: Jag vill inte. Jag borde inte ha fått göra pga. medecinska skäl men läkaren sket i vad jag sa och sänkte bara tjänstbarheten. Varken pappa eller jag tror att jag pallar grundutbildningen...

illa :/...förstås...då är det ju inte spec skoj om det blir jobbigt. Själv fick jag 2 nior på fysiken så jag är inte överdrivet orolig över det..snarast att det ska bli för slappt så det blir tråkigt men å andra sidan tränar jag en del.

Det är ju hos hjärnskrynklaren man lättast pratar sig ur militärtjänstgöring.

Man säger ungefär så här: "Jag vill inte göra lumpen."

Det tricket brukar funka ganska bra nuförtiden.

JT: Det hjälpte inte för min del. Hon fastnade för min 8:a på IQ testet... Varför i helvete fick jag en 8:a där!? Slarvade ju som fan. Skippade typ halva provet...

borde inte denna tråd heta en tråd för muerto. varannan till var tredje är ett inlägg från honom! (-:

B-O: Jo det är det dom kan... Det är olagligt att neka om man blir uttagen. Däremot kan man bestrida beslut om inkallning, dock måste man lägga fram bra skäl anars får man nog avslag...

Jag slarvade bättre på IQ:t och fick bara en 4:a. "Vet ej"-knappen var ju helt suverän!

Vem fan trycker (seriöst) "Vet ej" på frågor med alternativfråger förresten? Det borde ju vara grundtestet på ett IQ-test. Trycker man "Vet ej" en enda gång så är det ju bara 1:a som gäller.

JT: Jag kan inte ta sånt där oseriöst. Provdjävulen kommer över mig. Var tvungen att slå migsjälv för att överhuvudtaget slarva. Bara det borde fått dom att anse mig vara psykiskt instabil...

Jo, män är ju enligt lag tvungna att göra lumpen (om dom anses dugliga, haha). Var fan var feministerna när sådana diskriminerande lagar stiftades egentligen?

Psykiskt instabil funkar bra. Vi ahde en som retade sig lite på en fanjunkare i skjutgropen och han gick till psykologen och sa "nä nu vete fan sist vi va vid skjutgropen siktade jag på fanjunkarn han är ju en sån jävla skit. jag mår nog inte riktigt bra ". Dan efter var han hemma....

Asså typ kasta kottar på ekorrar är ju typ samma sak så vafan...

Är det här en vredestråd eller?

Läckande förgasare suger iaf. så j***la hårt !!!

3.jpg

Muerto: Jag tänkte precis likadant när jag mönstrade. Jag slapp och var väldigt glad för det. Såhär i efterhand är jag inte så säker på att det hade varit så farligt. Det är bra ibland att ändra sin livsstil radikalt, vilket man ju gör om man gör lumpen. Jag tror det kan vara bra terapi för många att göra lumpen.
Innehållet kanske inte är nåt vidare, men helheten och reflektionerna kanske gör något gott.

B O> men om man vägrar åka dit då? lr straikar och inte gör ett piss? bara kaxar med "översten" osv? då blir man väll hemskickad?

Hehe, jag har sett folk springa onödigt långa sträckor efter sådana tilltag :-)
Grabbar med fasttejpade AK-5:or i nävarna mm. mm.

Så för att svara seriöst i en oseriös tråd, antingen se till att inte behöva åka dit alls,
eller bit ihop och gör ditt bästa. Att maska brukar inte vara poppis, vare sig hos befäl
eller andra värnpliktiga...

Tänk på alla VÄL upptrampade o uppkörda stigar/vägar som finns där det finns regementen! Fan att jag inte hade nån mtb när jag gjorde lumpen på T3(Sollefteå) -89-90. Skogen uppåt skjutbana nr 6 var såååå perfekt för cykling. Första mtb:n skaffade jag nån vecka efter muck. Faktiskt en celestefärgad Bianchi Sika, har för mig det var LX o DX komponenter på den.

åker i finkan? in my ass! dom ska fan inte bestäma över mig! jävla störda idiort ** staten lr vilka den nu är som "bestämer" detta....

men om man vägrar så kan dom ju inte komma hem te en och släpa en till urskogen!!

LUMPEN MY FUCKING SHITY ASS

Tillbaka
Topp