Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Perp sa:Eftersom jag fick stryk av en danskjävel i den heta motionsklassen i Vallåsen var det dags för upprustning...
Kör lite forward geometry med 30mm stam och large ram.
12.9kg
marr sa:Mitt verktyg. (även om min enduro säsong verkar fortsätta på tidtagarsidan)
marr sa:Överfet! Kommer den finnas för beundran i Göteborg?
Perp sa:Eftersom jag fick stryk av en danskjävel i den heta motionsklassen i Vallåsen var det dags för upprustning...
12.9kg
12.9kg
Perp sa:marr sa:Överfet! Kommer den finnas för beundran i Göteborg?
Inte anmäld än...men det hinns väl kanske :)
12.9kg
12.9kg
bckstrm sa:en recluse pro, än så länge stock. har tänkt skaffa extra hjulpar modell bredare innermått, en mudguard fram, å fixa slanglöst
edit; en till bättre bild från när den stod hos leverantör
bckstrm sa:en recluse pro, än så länge stock. har tänkt skaffa extra hjulpar modell bredare innermått, en mudguard fram, å fixa slanglöst
edit; en till bättre bild från när den stod hos leverantör
HenkeN sa:Kapar tråden lite om jag får...ser många "udda" märken här i tråden och jag undrar om det finns någon mer prisvärd instegsmodell bland dessa som man kan titta på istället för att snegla på Specialized o.s.v.
Tack på förhand
HenkeN sa:Kapar tråden lite om jag får...ser många "udda" märken här i tråden och jag undrar om det finns någon mer prisvärd instegsmodell bland dessa som man kan titta på istället för att snegla på Specialized o.s.v.
Tack på förhand
dnleriksson sa:HenkeN sa:Kapar tråden lite om jag får...ser många "udda" märken här i tråden och jag undrar om det finns någon mer prisvärd instegsmodell bland dessa som man kan titta på istället för att snegla på Specialized o.s.v.
Tack på förhand
Ytterst oudda efter Jeffsyns entré, men YT ger dig väldigt mycket för pengarna!
rolhe09 sa:Det blev ett nytt vapen till nästa säsong iaf även om så inte var den ursprungliga tanken...:) En Whyte T-160RS som är förvånansvärt rapp för att vara en såpass utförsorienterad cykel. Den kommer att gå fort, det känner jag på mig:)
Bofinken sa:Kört fast på balkongen.
Bytt till matchande styre från spank i orange kulör dock ej på bild.
rolhe09 sa:Klart du får testa cykeln larsa. Knacka mig på axeln på någon ESS så får du testa?
Bofinken sa:Kört fast på balkongen.
Bytt till matchande styre från spank i orange kulör dock ej på bild.