[Enduro] EWS - nyheter, spekulationer, rykten och resultat
Finns det mer än en?Luthman Photography sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det mer än en?Luthman Photography sa:
C-dale sa:Finns det mer än en?Luthman Photography sa:
Henrik83 sa:Richie på en SB5, WTF?! Hur pass orginal är den i geon?
Nej han har kört sb6 i stort sätt hela tiden. Såg att Blenki var på startlistan och dessutom Ratboy!xdr sa:Henrik83 sa:Richie på en SB5, WTF?! Hur pass orginal är den i geon?
Körde inte han på en sån förra året också?
Nej Ratboy har ingen chans men han är ett kul inslag:) Tror inte Richie tar det i lervälling, har för mig att han har haft problem med leriga rötter förr. Greg eller Blenki gissar jag eller kanske någon fransos.durietz sa:Har inte så mycket hopp för Råttan då det känns som allround-träning var det han fallerade på WC DH, och det känns om än viktigare på EWS, men det vore jävligt kul om han överraskade!
Annars tycker jag bara det vore kul om det blev flera som utmanade Richie om förstaplatsen utan att han gör några misstag. Det sista man vill ha är ju en Rachel Atherton-situation.
TK sa:Nej han har kört sb6 i stort sätt hela tiden.xdr sa:Henrik83 sa:Richie på en SB5, WTF?! Hur pass orginal är den i geon?
Körde inte han på en sån förra året också?
Hur skall det gå, han bor ju i en öken?;)theBrand sa:Jag sätter mina pengar på en viss australiensisk herre med förkärlek för platta pedaler.
TK sa:Hur skall det gå, han bor ju i en öken?;)theBrand sa:Jag sätter mina pengar på en viss australiensisk herre med förkärlek för platta pedaler.
rekrevs sa:TK sa:Hur skall det gå, han bor ju i en öken?;)theBrand sa:Jag sätter mina pengar på en viss australiensisk herre med förkärlek för platta pedaler.
"In an interview with Steve Jones of Dirt Magazine featured in the film 'Earthed 5: The Law of Fives', when asked if it rained that hard in Australia and if he was used to riding in such conditions Sam replied "I don't even see a raindrop when I'm in Australia". Jones then asked "So you never ride in the rain?" Hill's reply was simply, "My bike gets muddy"."
theBrand sa:rekrevs sa:TK sa:Hur skall det gå, han bor ju i en öken?;)theBrand sa:Jag sätter mina pengar på en viss australiensisk herre med förkärlek för platta pedaler.
"In an interview with Steve Jones of Dirt Magazine featured in the film 'Earthed 5: The Law of Fives', when asked if it rained that hard in Australia and if he was used to riding in such conditions Sam replied "I don't even see a raindrop when I'm in Australia". Jones then asked "So you never ride in the rain?" Hill's reply was simply, "My bike gets muddy"."
Jag vet inte, men jag tänker mig att Sam nog kan hantera lite blöta också. Jag är inte helt säker, men jag tror han ev. har cyklat lite förut, kanske till och med utanför australien :)
Om jag inte är helt skevt ute så kommer citatet ovan från en intervju efter just det racet :)
rekrevs sa:theBrand sa:rekrevs sa:TK sa:Hur skall det gå, han bor ju i en öken?;)theBrand sa:Jag sätter mina pengar på en viss australiensisk herre med förkärlek för platta pedaler.
Jag vet inte, men jag tänker mig att Sam nog kan hantera lite blöta också. Jag är inte helt säker, men jag tror han ev. har cyklat lite förut, kanske till och med utanför australien :)
Om jag inte är helt skevt ute så kommer citatet ovan från en intervju efter just det racet :)
:)
pkarlsson sa:Sänder dom dessa tävlingar online?
It's heart broken that I'm letting you guys know, that I won't be taking the start of the first round of the Enduro World Series here in New Zealand ? !!! After a few repetitive crashes on my right hip the past few days, a third bum that's the size of a football balloon grew up in my ass and I basically can't walk anymore. No bones are broken witch is great, just some badly injured muscles, a huge hematoma and a full swollen leg.. and ass!! I'm bummed, I'M REALLY BUMMED, but my mood mind and spirit are great now, I'll do all I can to be back and 100% in shape for the second round of the EWS in 2 weeks in Tasmania, doctors says that it will be very hard but I believe that it's possible. This is now my little dream and I'm gonna make it come true ??.
Good luck to everyone racing tomorrow, I'll be cheering and yelling at you on the side of the track ?.
xdr sa:Barelli kommer inte starta :(
Skriver såhär på sin facebook:
It's heart broken that I'm letting you guys know, that.... ?.
Riktigt trist
xdr sa:
larsaw sa:xdr sa:
Underbart initiativ!
BTW, i Vitals bildspel från igår tipsade dom om att kolla in Ravanel's Insta'
Så jag gjorde det, kolla vad jag hitta:
Säker tjej må jag säga :D
Lägger även in Vitals bevakning av dagens träning: http://www.vitalmtb.com/photos/feat...It-in-Rotorua,10902/Slideshow,0/iceman2058,94
TK sa:Live rapporteringen startar i alla fall nu.
www.enduroworldseries.com
C-dale sa:Det måste vara stor skillnad på föret för de tidigare startande och den seedade gruppen (som fick starta i regn)
Bäst av de seedade Sam Hill på 20:e plats följd av Clementz. Robin 6:a av de seedade.
Jag trodde Richie gjort ett superåk när han var ikapp Oton, men det var var Oton som var över 1 min back.
En grym start för förra årets juniormästare Adrien Dailly.
TK sa:Någon som vet vad som hände med Robin?
C-dale sa:Trist att tävlingen avgörs av startordningen.
Lite orättvist kanske men bra för ews att få några nya namn i toppen. Riktigt kul att det gick så bra för Ratboy, kanske vi får se honom i fler race!?C-dale sa:Trist att tävlingen avgörs av startordningen.
xdr sa:C-dale sa:Trist att tävlingen avgörs av startordningen.
Förvisso, men eftersom det är en utesport är till viss del oundvikligt. Nästa gång är det andra som har tur.
mikipedia_ sa:xdr sa:C-dale sa:Trist att tävlingen avgörs av startordningen.
Förvisso, men eftersom det är en utesport är till viss del oundvikligt. Nästa gång är det andra som har tur.
Masstart alla Mega kanske vore något?
xdr sa:mikipedia_ sa:xdr sa:C-dale sa:Trist att tävlingen avgörs av startordningen.
Masstart alla Mega kanske vore något?
Om inte annat, något att testa på ett lokalt lopp.