Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jilster sa:Say what Lutis? ;-)
Oklart om han kör under ett märke men Ibis lär nog kanske vara en kvalificerad gissning......
mikipedia_ sa:Det finns en feed på ews sida.
Crossmax sa:
theBrand sa:Crossmax sa:Taggad på att se Ibis nya 29a!
Du menar den här?
theBrand sa:Äntligen har vi fått svart på vitt det vi alla redan visste - 29tummare är tråkiga (men snabba)
;)
Tänkte oxå på det när jag kollade? håller nog kvar i den roliga hjulstorleken då jag inte kommer bli snabb iaf?
Jolinwood sa:Fan. Är hemma sjuk och försöker hänga med i tävlingen, men det är riktigt segt att sitta och glo på en vit/grå feed-hemsida..
Vet någon om det finns nån sorts live-TV eller nåt? Amatör-radio? Var är NileCity när man behöver dem.. Nån sorts kommentator hade ju varit himla trefvligt!
Wallner verkar tagit 3eplats på sträcka 2, den sjukt långa. 9a på sträcka 1. Inte illa pinkat:)
Jolinwood sa:Fan. Är hemma sjuk och försöker hänga med i tävlingen, men det är riktigt segt att sitta och glo på en vit/grå feed-hemsida..
Vet någon om det finns nån sorts live-TV eller nåt? Amatör-radio? Var är NileCity när man behöver dem.. Nån sorts kommentator hade ju varit himla trefvligt!
Wallner verkar tagit 3eplats på sträcka 2, den sjukt långa. 9a på sträcka 1. Inte illa pinkat:)
C-dale sa:Kul att se hur bra Robin är på superlånga sträckor. Om jag inte minns fel var han 3:a på långsträckan i Whistler.
onegear sa:Grymt kul och spännande att följa EWS. Robin 4a och allas vår norrman som bor i Falun Zacka 10a. Jessica Enlund (Ibis) 16e plats i damer och Alexander Kangas 51a
larsaw sa:Najs o kul för Robbin o köra nytt material ????
Återstår att se om han bli nå’ snabbare ???
larsaw sa:larsaw sa:Najs o kul för Robbin o köra nytt material ????
Återstår att se om han bli nå’ snabbare ???
Shit Pommes Frittes!!!
Wallner ligger 4’a med EN sträcka kvar ? håller alla tummar o tår för att det håller hela vägen in till mål (på SS6 alltså :)
mikipedia_ sa:Undrar vad som gått paj för Jared Graves?? Är det däck bekymmer igen tro?
Tråkigt är det iaf?
H. sa:10 sekunder till pallen efter 44 min åkning. Det är bra, och ser lovande ut inför sista sträckan. Över 30s till 5e-platsen.
Om en timma sticker de ut på ss6 om jag fattade det hela rätt?
Citerar mig själv :)Crossmax sa:Sista sträckan dessutom väldigt lång, vilket verkar spela till Robins styrkor. Håller tummarna för att han tar sig förbi Melamed.