Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Raggamuffin sa:Tyvärr är det ofta dåligt med foto från långloppscupens tävlingar. Att man inte löst det från arrangörshållet är obegripligt för mig.
Det brukar dyka upp lite foto på de tjugo i toppen som antagligen bryr sig minst.
Trallkotten sa:Jag har överlevt ett gäng jobbiga sjukdomar och knäskador.
Jag vill ju visa för mina närmaste att jag fortfarande lever och har kraft och kan ta mig i mål i något som var en omöjlighet för ett år sedan ( för i mål ska jag ju) så jag undrar , finns det någon som tar kort längs banan? Och när man kommer i mål?
Jag reser ensam och har alltså ingen som plåtar och funderar lite kring detta. Vill ju dela med mig av alla som följt min sjukresa till min friskresa ? Går allt bra funderar jag faktiskt på några långloppstävlingar nästa år.
Mvh
Maria
Capra ibex sa:Ja det är ju säkert 17 pers av 850 st som kör en allebike
Trallkotten sa:Jag vill ju visa för mina närmaste att jag fortfarande lever och har kraft och kan ta mig i mål i något som var en omöjlighet för ett år sedan ( för i mål ska jag ju) så jag undrar , finns det någon som tar kort längs banan?
skogsvakt sa:”Jag ser hur skuggorna kommer genom mitt fönster i natt”
Grymt att höra Cortex liras i Trollskogen
konscious sa:Det gick 10m långsammare för Eliten i år så något var det som gjorde det, kanske stigarna eller var det värmen.
Punkaterade ganska rejält när jag gick lite okontrollerad rakt på en sten nedför en stig.
Raggamuffin sa:Tyvärr är det ofta dåligt med foto från långloppscupens tävlingar. Att man inte löst det från arrangörshållet är obegripligt för mig.
Det brukar dyka upp lite foto på de tjugo i toppen som antagligen bryr sig minst.